napszemüveg

Marc O'Polo, cikkszám 4019

2011. június 16. - Winkler Róbert

Marco Polo Afganisztánt is megjárta
 

Nem kerestem, de amikor néhány éve Parndorfban besétáltam a szemüvegeshez, lehetetlen volt nem észrevenni. Ez már önmagában nagyszerű erény: szürke műanyag kerettel, nagy vonalakban egyszerű pilótafazonnal feltűnést kelteni. Annyira állat volt, hogy megvettem, pedig nem volt olcsó. Nem emlékszem már, konkrétan mennyi volt, csak arra, hogy fájt, különös tekintettel arra, hogy Parndorf azért mégsem a Fashion Street, bár akkoriban Csipak Péter garázsa még nem is álmodott a természetvédelmi területről.

 


Felpróbáltam. Kicsit megijedtem, amikor a tükörbe néztem, de nem szabadulhattam tőle. Motorra feltételesen jó, mert a szárvastagsága határeset. Az üvege kellemesen szürke, a gyertyaviaszként áttetsző keret kétoldalt megvastagszik, talán ettől kancsalít olyan hátborzongatóan. Viszont az az ilyen keretek nagy előnye, hogy meglágyítja az átmenetet a sötét üveg és a kinti verőfény között. A szárán van egy kis minimál-branding, úgyhogy nagy valószínűséggel Dzsudzsák Balázs, aki a műholdról is olvasható Armani feliratok híve, nem fog ilyenben szembejönni a mahacskalai főutcán. Ritkán veszem föl, de akkor mindig nagyon keménynek érzem magam a német dizájn e baljós vadhajtásától.


Azokban a netes áruházakban, ahol néha napszemüvegeket nézegetek, nincs Marc O'Polo, úgyhogy végül a Marc O'Polo német webáruházában találtam tőlük néhány szemüveget a Herren Sonnenbrillen rovatban. A képek tanúsága szerint már lejöhettek a buckalakó-tripről, de aztán a rendes Marc O'Polo honlapot, és ott a szokásos casual-urban rizsa mellett megtaláltam a kulcsszavakat: horn effect styles és nerd-style frames.

Aztán persze a link a már látott Herren Sonnenbrillen rovatba vitt, most már célirányosan kerestem a horn effectet meg a nerd style-t, de talán el kéne egyszer menni a Marc O'Polo müncheni ötemeletesébe, hátha élőben tartanak érdekesebb cuccokat is. Bár igazából be kell vallanom, ezek az újfajta, érdektelenjeik is tetszenek: míves kivitel, észrevétlen branding. Persze hogy élőben nézze meg az ember, ahhoz valószínűleg Münchenbe kell menni, mert ilyen alap reptéri szemüvegboltokban Marc O'Polót még soha nem láttam.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr312974348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsírfeka 2011.06.27. 21:14:02

mi árusítottuk a márkát, és a magyarországi vásárlók nem voltak nyitottak rá :(
egyébként igen szép modelljei voltak mindig is, optikaiban és napszemüvegben is
kitűnő német minőség volt
süti beállítások módosítása