napszemüveg

Aviator állólámpa

2012. május 08. - Winkler Róbert

Nem újdonság, hiszen 2008-ban jelent meg a Celebrity Lamp, a napszemüvegekből, konkrétan aviatorokból készített állólámpa. Azért írtam kis betűvel az aviatort, mert ebben az esetben fazont jelent, és nem típust, én legalábbis kizártnak tartom,hogy bárki, akinek nem egy emirátus, Brunei szultánja, vagy a csecsen elnök a megrendelője, valódi Ray-Banekből készítene ilyet.

A Celebrity Lamp negyven aviatort tartalmaz, és az az érdekessége, hogy a magában kicsit (kicsit?) búcsús, csillogó gagyiból egy egészen kellemes tárgy keletkezett. A formatervezői érdemeket a villanykapcsoló fémjelzi, ami nem más, mint egy napszemüvegszár.

Eladót egyet találtam, a deeplymadlyliving.comot, ahol 1600 dollárért rendelhető meg. Megrendelni persze, mármint kipróbálni, hogy meg tudnám-e rendelni, nem mertem, mert ilyenkor félek, hogy egy óvatlan kattintással tényleg megrendelem, és akkor buktam a zsetont. Márpedig ilyet szerintem csináltatni kell, az egyértelmű. kell egy csillogó állvány, negyven gagyi napszemüveg a kínai piacról, egyenként legfeljebb ötszáz forintért, egy kreatív mesterember, és... És? És mi vagyunk a világ királya, aki penthouse-ban született, és most épp nem találja a Bentleyje kulcsát.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr374494441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.Treeger 2012.05.08. 13:12:09

Az Aviatort sem szeretem, szóval nálam nem jönne be a lámpa.

Más: Tipton tesztet szeretnék!

is 2012.05.08. 16:42:43

most nem azért, de ha 200 dolcsi/napszemcsiből lenne, akkor lenne USD 10000 (2000 a designeré). namost olyanból tucatszám venne a brunei szultán, ezt meg senki nem veszi (tesem), mert luxusnak gagyi, átlagnak meg drága.
süti beállítások módosítása