Mit hordanak a Törtetők?

2011. július 29. - Winkler Róbert


Laci318 a Twitteren tette fel a Napszemüveg Blog mai kérdését:

 


A szogletes napszemuvegrol jut eszembe, csekkold mit hord vinnie az entourageban! Pl images.fanpop.com/images/image_u…
 



Barton Perreirát, mi mást?! A céget két létező személy alapította 2007-ben, ami, mármint a létező személyek a divat világában közel sem általános, gondoljunk például a Brando Londonra, melyet Weisz Gyuri alapított Budapesten. A két létező illető Bill Barton és Patty Perreira, de nehéz kibogarászni, kik ők közelebbről. A Google elég sokáig szivat mindenféle, náluk is híresebb Bill Barton ügyvédi irodákkal, Új Zélandi egyetemi oktató Bill Bartonokkal és Bill Barton nevű kosárlabda-segédedzőkkel, de fut egy 2002-es alapítású billbarton.org is, egy szemüveges (Wayfarer-jellegű!!!) bácsival, aki a 4-es, nem működő menüpont alapján népdalénekes lehet.

 

 

Balra Barton, jobbra Perreira
 

Patty Perreira a kaliforniai Venice-ben kezdte szemüvegtervezőként az Oliver Peoplesnél. Amikor a vállalatot bekebelezte az Oakley (micsoda lelki dráma lehetett ez a tervezők számára!), Perreira új céget alapított. Nem tudom, miért rühellték ennyire az Oakleyt a dolgozók, de Perreira üzlettársa az a Bill Barton lett, aki korábban az Oliver Peoples igazgatója volt. Az Oliver Peoples persze mindenkinek sokat mond, aki olvasta vagy látta az Amerikai psychót: ilyen keretet hordott a főhős, Pat Bateman (Christian Bale), és a csávó, akit rendre összetévesztettek vele, mert ugyanott vágatta a haját, ugyanolyan öltönye volt, és szintén Oliver Peoples szemüveget viselt. A karaktert Jared Leto játszotta, de most már vissza Perreiráékhoz.

 

 

A modell neve Emmanuelle, látszik rajta az ékszerész-hozzáállás
 

Patty Perreira a szakmában arról volt ismert, hogy nem annyira optikusi-dizájneri hozzáállással közelített a napszemüveg-tervezéshez, mint inkább ékszerészként. Na, helyben vagyunk, már érthető, miért lépett le az Oakley-menedzsment elől. Ugyanezért fér meg nagyszerűen Bartonnal, aki egyrészt jól menedzseli a brandet, másrészt Japánban gyártatja a termékeiket, ami sokat mond arról, hogyan állnak a minőségi kompromisszumok kérdéséhez.

 

M. Carey a BP honlapról, szar minőségű képen
 

Barton menedzseri kvalitásairól árulkodik, hogy ugye egyfelől szinte a semmiből fel tudott futtatni egy szűz luxusvállalkozást, másfelől hordatni tudja a terméket a Pitt házaspár mindkét tagjával. Mariah Carey-t megszerezni nem lehetett akkora fegyvertény, az amerikai sztárok egyébként se nagyon kizárólagoskodnak: az, hogy Brad Pitt X vagy Y szemüveget hord, csak az adott pillanatra értendő. Simán lehet, hogy aznap este már más márkának gründol reklámértéket.

 

 

Angéla egy jellegzetes BP-ban
 

Fix pontnak, egyben jó érzékkel választott szerződésnek leginkább a Magyarországon Törtetők címmel az HBO-n futó sorozat szponzorálását vehetjük. Az Entourage-ban zseniális a szereposztás, jók a fazonok és kellően hülyék a sztorik a luxusélet mindennapi nyomorúságáról. Kedvencem az a rész volt, amiben Teknőc, a lúzer szereplő a születésnapjára kap a haveroktól egy Ferrarit, amiből azt a következtetést vonja le, hogy ő annyira szerencsétlen, hogy mostanában nem futja neki saját Ferrari vásárlására. Mire pedig szomorúan hazaér a kastélyába, kiderül, hogy bombanő csaja egy Porsche 911 kabrióval lepi meg, márpedig mit lehet csinálni egyszerre két szupersportautóval, amikor ráadásul ott a csaj, és feszülten figyeli, őszintén örül-e neki.

 

Balról Teknőc
 

 

Én is csak ilyen sorozatban reklámoztatnék trendi luxuscikkeket. A gyártási hely és az exkluzív pozícionálás miatt nyilván nem Barton Perreirákat fogunk leverni óvatlan kanyarokban a Tesco alsó polcairól: ezek nagyjából 500 dollár, úgy 90 ezer forint körül vannak. Érdekes persze, hogy amennyire nem ismerik a minőségi kompromisszumokat a napszemüvegben, annyira igénytelen tud lenni a honlapjuk. Már úgy értem, dizájnban nem rossz, csak az EXPOSURE menüpontban a FACES rovat olyan fotókat tartalmaz a szponzorált hírességekről, amiket én szégyellnék posztolni.

Vasággyal és Barton Perreirával együtt harminc kilós szülcsifelcsi
 

Tessék nyugodtan megnézni. Eleve oda sincs írva, ki kicsoda, márpedig ugye Mariah Careyt, vagy a szakállas Ben Affleck profilból még megvan, de a többiek között azért vannak nem-is-olyan-nagy sztárok. És sok fotó nyilvánvalóan mobiltelefonnal, vagy webkamerával készült, facebook-gyanús felvétel. Ettől függetlenül minden elismerésem a szemüvegekért, remélem, egyszer látok élőben is Barton Perreirát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr83107382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunblind 2011.07.29. 16:42:21

.. a gyémántberakásos limited edisönnek vajon mennyi az ára, azt nem találtam a világhálón sehun.
Vennék egyet a névnapjára a komornyikomnak.

3ndRush 2011.08.19. 13:02:47

Elkezdtem nézni a sorozatot, egész sokféle felbukkan... Én konkrétan 1 Prada-t és 2 Oakley-t ismertem fel (Oakley adott volt :P a Prada + 1 mainstream szemüveg volt)

killin tours 2013.08.29. 13:03:40

a blog szerzöje ha ezt elolvassa es meg mindig erdekli, akkor keressen meg a hanggyilkos kukac dzsimail pont com cimen, van egy kedvezö ajanlatom a szamara, ha tenyleg szeretne latni elöben barton perreira-t

killin tours 2016.04.28. 16:26:36

akartam adni egy barton perreira napszemüveget, altalad valasztottat, ajandekba, csak azert mert ez a bejegyzes elkeszült anno, magyar nyelven, es te keszitetted
de hiaba irogattam neked a letezö összes helyen, nem sikerült reagalni valaszolni sehol
faszomat beled, mar bocs