Dolce&Gabbana 2012 = rakendroll

2011. december 25. - Winkler Róbert

 DSC_1238.JPG

Ezek sose voltak normálisak: a Dolce&Gabbanánál az elmebaj mintha az üzleti modell része lenne. Konzervatívabban fogalmazó szerzők ezt úgy fejezik ki, hogy a Dolce&Gabbana úgy általában extravagáns, de azt is mondhatjuk, hogy a 2012-es napszemüveg-kollekciójuk egyszerűen eszeveszett rakendroll.

 

DSC_1234.JPG

Az első, amihez nem kell elmeorvosi szakvélemény, a Lace Collection. A vállalati öndefiníciók szerint a Dolce&Gabbana birodalomban mindig kulcsfontosságú építőanyag volt a csipke, melyet most Európában először, védőháló nélkül, csak most, csak önöknek építenek napszemüvegekbe - a keret és a szárak teljes hosszában. A formák kevésbé érdekesek, vagy legalábbis nem áll meg tőlük az emberben az ütő - hülyeség is lett volna elvonni a figyelmet az acetátba szerelt csipkéről.

DSC_1237.JPG

A négy alapszín a fekete, a fehér, a skarlát és a zöld.

DSC_1235.JPG

Ha végigsimítunk a szárak élein, érezni a kiálló, mikronnyi csipkeszálvégeket

 DSC_1253.JPG

Országonként egy bemutatókészlet jár az alapanyagokból

 

A Dolce&Gabbana viszont nem bízza a véletlenre, hogy kiakadnak-e az emberek. A Lace mellé behozta a Mix&Match kollekciót, ami úgy működik, hogy a csipkés kerethez olyan szárakat adnak, melyek szintén valamilyen klasszikus D&G motívumot tartalmaznak.

DSC_1256.JPG

Pillangóalakú 4114-es, pöttyös-csipkés Mix&Match

DSC_1255.JPG

Ez már komolyabb mix ugyanabból a cicából: az ocelotminta is D&G-alap

 

DSC_1257.JPG

Mixelni lilával is tudnak

 

És most jöjjön, amiért becsületrendet adnék minden optikusnak, aki ezt berendeli, és kiteszi a kirakatba. A 4124-esnek nincs jól csengő kollekcióneve, csak cikkszáma, és Magyarországon az utóbbi ezer évben valószínűleg csak Zrínyi Ilona merte volna felvenni, de ez nem a terméket minősíti.

DSC_1258.JPG

Kicsit sok, azt aláírom. Illetve nagyon sok, de nem erről szól a Dolce@Gabbana?! És akkor itt van még egy, kevésbé cicás kerettel, de kárpótlásul sokkal több csillaggal.

DSC_1261.JPG

DSC_1259.JPG

DSC_1262.JPG

 

És akkor még egy szót sem szóltunk a virágözönről. A Dolce&Gabbana ugyebár a komolyabb brand a cégen belül, a fiatalosabb napszemüveg-kollekciók D&G néven mennek. De akkor ezeket mennyire komoly hölgyeknek szánják?

DSC_1246.JPG

 

DSC_1251.JPG

DSC_1247.JPG

DSC_1243.JPG

DSC_1241.JPG

Variációk DG 6063-ra

A Dolce&Gabbana 2012-es férfi vonala ezekhez képest kicsit unalmas. Nem rossz persz, mint hamarosan meglátják, de távolról sem üt ekkorát.

A bejegyzés trackback címe:

https://napszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr863491810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mizie 2011.12.25. 11:20:49

A zöld nagyon szép a sárga kicsit tesco-s hangulatú

Winkler Róbert 2011.12.25. 13:57:05

@mizie: Élőben azért a minőség miatt szerintem nem teszkós, inkább olyan megállító fajta.

Winkler Róbert 2011.12.25. 13:57:36

@newnt55: Úristen, Lada Joci! Na ezt lenne nagy fogás meghatározni.

newnt55 2011.12.25. 16:32:18

@Winkler Róbert:
Kalocsai Tibor, a Lada Joci az Utánam srácokban volt, ez a Csutak a mikrofon előtt, ahol Kalocsai és bandája terrorizálta a gyerekeket.
De a szemüveg kell.

karnak 2011.12.25. 16:32:23

@Winkler Róbert: mind jók ezek, oltozektol, helyszintol, egyebektol fuggoen, kint nagyon mennek a szinek, miért ne? nem baj, ha felrazodik az egyen fekete-barna szinvilag neha (eleg ha a wayfererek szinvilagara gondolunk)

amugy a D&G brand mar nincs, ezert minden furcsasagot dolce and gabbana neven futtatnak ezentul. bar egyebkent a fo brand sem volt visszafogottabb mint a fiatalosabb, sot, de ez egyik divathaznal sem errol szol:)

Firpo hadnagy · http://krumplishal.blog.hu 2011.12.25. 16:40:27

Nevetséges, hogy egy napszemüvegblog folyton kint van az indexen...nyilván semmi köze ahhoz, hogy ki "írja".

Mr.Treeger 2011.12.26. 19:50:33

Nagyon jók, végre valami merészség.
Pár éve volt két Dolce (Nem D&G) szemüvegem, az egyiknek leopárd mintás volt a szárak belső fele. Alig látszott, de még az ilyen rejtett helyekre is dobtak egy kis állatságot.

Mr.Treeger 2011.12.26. 19:53:48

@Firpo hadnagy:
politika blogra már nem merek írni, mert lehet, hogy egyszer jönne a fekete autó. A gasztro blogokat elárasztotta a sok önjelölt miniséf, én momentán ezen egy blognak olvasom el minden postját.
Nincs benne politika, nem voltak trollok, és imádom a szemüvegeket. Főleg a persolt.
Már csak egy cipő blogra vágynék, ahol Vass cipőket és nőt Louboutin darabokat bámulnék.

Rocko- 2011.12.26. 23:27:45

@Firpo hadnagy: fú, micsoda szar lehet neked te kis Nguyễn Văn Lém, hogy az összes posztot el kell olvasnod.

Midbár 2011.12.27. 11:43:05

Egyre több helyen olvasom a "berendel" kifejezést. Ez egy létező forma? Nem inkább megrendel?

Piz_Buin 2012.02.08. 18:14:47

Szépek, dögösek, de azért nem kell hasra esni, mert most "kijött" a D&G egy csipkés+rokkendroll-os kollekcióval! A La Perla és ha jól emlékszem talán a Givenchi is (ebben nem vagyok biztos) kb egymást követő években hozott ki nem csak napszemüveg-, hanem optikai keret kollekciót úgy 2006-2007 tájékán... Sajnos sem képet, sem linket nem tudok csatolni, ugyanis a gyártó (DeRigo) időközben megvált a La Perla márkától, a Givenchy kollekciójából talán még fellelhető pár a hivatalos importőr honlapján...
(Segítek, a Police-t is ők hozzák be...)

Más:@Midbár: Tény és való, talán nyelvtanilag helytelen a kifejezés. De annak tudatában, hogy az importőrök kb. egy évvel korábban már előrendelésben rendelik (többé-kevésbé) a kollekciókat így a "berendel" szónak mindenképpen létjogosultsága van. Ha ehhez még azt is hozzá tesszük, hogy pl. a napszemcsi kollekciók úgy jó 4-5 hónappal hamarabb már a nagykerek polcain csücsülnek, a kifejezés mindenképpen "jogos"-nak mondható! ;-)