napszemüveg

Ray-Ban gyerekeknek - 2014.

2014. június 10. - Winkler Róbert

untitled-6.jpg

RJ9052S

A Ray-Ban nem tolta mindig olyan elkötelezetten a gyerekmodelleket, mint mostanában - az idei Ray-Ban Junior-invázió különösen szembetűnő.

untitled-7.jpg

RJ9052S

A Ray-Ban Junior kollekció majdnem pontosan ugyanazokat a modelleket képezi le, amik felnőttben is megvannak, csak ugye kicsiben. És műanyag kerettel és lencsékkel. Ezek itt a gyermek Wayfarerek. A gyerekeknek való modellek bolti ára 16 és 22 ezer forint között van.

untitled-4.jpg

 

RJ9052S

untitled-10.jpg

RJ9533S

untitled-8.jpg

 RJ9057Suntitled-12.jpg

RJ9506S

Nem elég, hogy az Icon szériák (melyeknek nevük is van, nem csak cikkszámuk) kerültek át a Junior vonalba, még  olyanokra is ügyeltek, hogy trendi legyen a lencse. Az öt éves Pistike nem biztos, hogy tudja, mennyire menő most a színes tükrös lencse, de az apukája valószínűleg képben van.

untitled-15.jpg

RJ9506S

untitled-14.jpg

RJ9506S

Más kérdés, hogy miközben a narancssárga tükrös Aviator abszolút naprakész modell, egy ilyen fazon mellett könnyen bever a nap, tehát érdemes a gyerekre még valami korszerű sapkát vagy kalapot is adni kiegészítésül, hiszen a megfájdul a feje egy valódi Ray-Ban-től, az senkinek sem jó. Az is igaz, hogy a felnőtteknek való Aviatioroknál idén mér bejött a polárszűrős színes tükrös változat is, gyerekek viszont olyat még nem kaphatnak. Pedig horgászgyerekeknél fontos volna, hogy még kevesebb fény jusson a szemükbe. Talán majd jövőre. 

 

 

untitled-20.jpg

9058S

Egy hangyányit praktikusabb ez a fejet jobban körbeölelő (wraparound) fazon, főleg az UV-mennyiséget megsokszorozó homokozóban.

untitled-22.jpg

9058S

untitled-23.jpg

RJ9050S

A legkevésbé praktikus, viszont minden idők egyik legstílusosabb klasszikus Ray-Ban modellje, a Clubmaster. Magyar ember ilyet akkor sem vesz, ha fegyverrel kényszerítik, hiszen ezt nem biztos, hogy olyan könnyen dekódolja egy átlagos reklámszövegíró a Liszt Ferenc téri teraszon, mint egy limitált kiadású Wayfarert. És ahhoz már tényleg kell egy szubkultúra, hogy ne nézzék a gyereket bazári majomnak egy valódi Ray-Ban Clubmasterben.

untitled-26.jpg

RJ9050S

untitled-25.jpg

RJ9050S

 

untitled-29.jpg

RJ9059S

untitled-27.jpg

RJ9059S

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr346291185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2014.06.10. 21:37:25

Egyiket sem veném meg a ygermekeimnek.
Randák.

hungarisztan 2014.06.11. 02:07:19

„A Ray-Ban nem tolta mindig olyan elkötelezetten a gyerekmodelleket, mint mostanában - az idei Ray-Ban Junior-invázió különösen szembetűnő.”

Most esett le valami feltörekvő marketing-titánnak (vagy most sikerült átvernie a stratégiát a vertikálisan 102 szintből álló menedzsmenten), hogy hát „hé, vannak itt ezek a kis krapekok, értsd: egy rohadt nagy piaci szegmens fekszik a lábunk előtt relatíve kiaknázatlanul, tán érdemes lenne csinálni itt egy szőnyegbombázást, mert ha nem is hoz magával mindenki még egy embert, azért sanszos, hogy raybanes apuka csak rápróbálja a kölyökre is a márkaazonos napszenyát, ha már egyszer ugyanazon a tárolón van, mint az övé...”

TVH 2014.06.11. 03:29:45

Végre. Most már nyugodtan alszom. Meg a gyerekem is. A napon. Nyitott szemmel.

John_Shaft 2014.06.15. 18:17:43

Hungarisztan tévedsz, régi dolog ez már külföldön, de itthon még csak 1 éve van
süti beállítások módosítása