napszemüveg

Police - 2018.

2018. május 11. - Winkler Róbert

  Highway Two 3 Megnéztem az olasz Otticane tet, szerintük milyen most a Police. Azt mondja, az underground szinonimája erős személyiségű, lázadó fiataloknak. Ehhez meg mán mit tehetnék én hozzá? :DD Na jó, annyit mindenképp, hogy a Police-nak 2018-ban nagyon sokféle, nagyon jó és nagyon meredek…

Tovább

Converse - 2018.

    A Converse Gumicipő Vállalatot 110 éve Amerikában alapították. 1917-ben mutatták be az All Star nevű modellt, és 1923-ban vettek fel egy Chuck Taylor nevű kosarast, hogy segítsen az üzletben. Taylor azóta is a cipőről híres, és bár akkoriban mondott magáról mindenfélét, milyen nagy csapatokban…

Tovább

Brad Pitt kedvenc napszemüvegmárkájának véletlenül ugyanaz a monogramja

   Valószínűleg nem hallottad még a Barton Perreira nevet, és ez nem a te hibád. Amerikában, legalábbis a sztárvilágban régóta nagyon megy, ilyet hordott az Entourage főhőse, és persze szinte mindenki, akiről készült már életében lesifotó. Az azonban biztos, hogy Brad Pittről találni a legtöbb…

Tovább

Furla - 2017.

  A Furla folytatja a hagyományait: ez a De Rigo Group elegáns, de nem paraszt női márkája. A Police túlnyomórészt férfi, a Sting inkább csajos, a Chopard pedig a hardcore oligarchafeleség-tílus, ezekhez képest kellett valami azonosíthatót alkotni. A Furla továbbra is az egyik legszebb, egyben…

Tovább

Versace - 2017.

A változatosság kedvéért foglalkozzunk aktuális kérdésekkel, például a szexuális zaklatással. Gianni Versace például egy szexuális zaklató volt, nem kisebb művészt molesztált, mint Kevin Sorbo, a szegény ember Lorenzo Lamasa. Isten viszont nem mindig ver bottal, Versacét például egy ámokfutó lőtte…

Tovább

Bulgari 2017.

Ha azt hinnéd, a Bulgari nem nyomja ugyanazt a rizsát a belső szépség kiemeléséről, mint annyian mások, tévedsz. A rizsán túl viszont itt a Serpenti kollekció, ami a Bulgati hagyományos kígyóbőr motívuma, régóta mindenféle pikkelyek formájában jelenik meg, elég jól is áll a Bulgarinak. A másik…

Tovább

Armani - 2017.

  Személy szerint nem tudnám megmondani, mire jó az Armani. Egy ruhás talán meg bírná fogalmazni, mi egy Armani öltöny selling pointja, én a napszemüvegeiknél nem igazán látom ezt. Pedig a dizájn jó, és sokszor olyan extrém kísérleteik is vannak, amiket már márkanévvel nem merne elsütni a…

Tovább

Police - 2017.

  A Police folytatja a civilizációs trendet, amennyiben lendületes léptekkel távolodik a régmúlt egybelencsés, nagy, csillogó P-betűs, keresztes megoldásaitól, a magyar mulatós szcéna nagyjai legmélyebb bánatára. Jolly és Kis Grofó (Grófo?) tanácstalanul pingvineznek a vitrinek mellett: ez már…

Tovább

Ray-Ban 2017.

  RB 3422Q 2017 egyértelmű korszakhatár a napszemüveg-iparban: a Maui Jim színezett, Insta-szűrő jellegű lencséi most már olyan széles körben hódítanak, hogy egy sikertelen felvásárlási kísérlet után a Luxottica konszern elszánta magát, és a Ray-Ban, a színhelyesség legrégibb prófétája is elkezdte…

Tovább

Maui Jim - 2017.

  A  Maui Jim gyilkos üzemmódra kapcsolt. Most már nem az van, hogy egy-két jó modell van a kollekcióban, a többit meg a lencséért szeretjük: mindegyik nagyon ütős dizájn. Egyre többet adnak el, Magyarországon is több ezres a nagyságrend, ami ebben az árfekvésben már szinte perverz, főleg hogy nem…

Tovább

Ekkora buli ritkán van - Fendi 2016-17

  FF 0179/S A Fendi klasszikus szőrmés-bőrös olasz divatház, melynek a Safilo konszern gyártja a szemüvegeket - a Fendi felügyeletével. Ebben az 50-60 ezer forintos ársávban Magyarországon gyakorlatilag kimutathatatlan piaci részesedéssel rendelkezik, így alapban azt gondolná az ember, a legfőbb…

Tovább

Komono - 2017.

Tavaly tavasszal már írtunk a Komono napszemüvegekről - továbbra is a két belga dizájner gyártja, és a hangsúly még mindig inkább az órákon van. Ha valaki megnézi a Komono egyébként elég jó Instagram-oldalát, ott is sokkal több órát lát, mint napszemüveget. Vagy legalábbis többet látott, mert…

Tovább

Dirty Dog - 2017.

      Nem sikerült még megfejtenem a Dirty Dog lényegét. Szemre, meg kézbe vételre semmi különös: alsó középkategória. Ami napjainkban úgy 30 ezer forint körül van. Autóra átszámítva ez alatt jönnek a szubkompaktok, mint a Polaroid, ami a 15-20 ezres ársávban mozog. A dirty Dog is nagyjából ide…

Tovább

Prada 2016-17 tél

  SPR 10T  A Prada, mint napszemüveg hagyományosan azt játssza, hogy az érdektelen, de eladható modelleket Prada Sport néven tolja ki, Prada néven pedig maradnak az extrém, vagy legalábbis a luxus magas foka, és a nehezen hordhatóság miatt extrémnek minősíthető napszemüvegek. Minden kollekcióban…

Tovább

Bulgari 2016-17 tél

  8184-B A Bulgari sem hozhat ki minden modellfrissítésre egy millást, bár ez inkább csak afféle szomorú ténymegállapítás. Igazából tudjuk, hogy a Luxotticának maximálisan beleférne, hogy szezonról szezonra megmutassa, miként lehet irtózatosan drága alapanyagokból feltűnésmentes eleganciát…

Tovább

Etnia Barcelona - 2016.

Az Etnia Barcelona rég nem kis független cég már, úgy értem, függetlennek független, de egyre kevésbé kicsi. Van már piackutató (GFK), aki a top 5-ben mérte, a Ray-Ban, a Dolce, a Chanel és a Dior után. Ebből aztán, mármint hogy a Chanel a harmadik, kitalálhatjuk, hogy nem darabszámokról, hanem…

Tovább

Armani 2016/2

  AR 6047 Az Armani mindig egy kicsit furcsa, egyben kicsit leseggelős: az ember elgondolkozik, hogy-hogy nem Ray-Ban emblémával hozta ki ezt vagy az az új modellt a Luxottica konszern? Ugyanakkor az is lehet, hogy az Armani nem szállt le időben a vonatról, hiszen a dupla fém híd és a lapos lencse…

Tovább

Ray-Ban 2016/2

  RB 4273 A Gonosz Birodalmához méltó módon a Ray-Ban ismét leigázza a piacot: MINDENÜK van. Retró, sportos, modern, érdektelen, extrém, szitakötő- és döglégylencsék? Amit csak akarsz! Horhatatlan törpeoktogon üveg lencsékkel? Amennyit csak akarsz! Persze a végén csattan az ostor, és jön a színes…

Tovább
süti beállítások módosítása