Ezek sose voltak normálisak: a Dolce&Gabbanánál az elmebaj mintha az üzleti modell része lenne. Konzervatívabban fogalmazó szerzők ezt úgy fejezik ki, hogy a Dolce&Gabbana úgy általában extravagáns, de azt is mondhatjuk, hogy a 2012-es napszemüveg-kollekciójuk egyszerűen eszeveszett rakendroll.
Az első, amihez nem kell elmeorvosi szakvélemény, a Lace Collection. A vállalati öndefiníciók szerint a Dolce&Gabbana birodalomban mindig kulcsfontosságú építőanyag volt a csipke, melyet most Európában először, védőháló nélkül, csak most, csak önöknek építenek napszemüvegekbe - a keret és a szárak teljes hosszában. A formák kevésbé érdekesek, vagy legalábbis nem áll meg tőlük az emberben az ütő - hülyeség is lett volna elvonni a figyelmet az acetátba szerelt csipkéről.
A négy alapszín a fekete, a fehér, a skarlát és a zöld.
Ha végigsimítunk a szárak élein, érezni a kiálló, mikronnyi csipkeszálvégeket
Országonként egy bemutatókészlet jár az alapanyagokból
A Dolce&Gabbana viszont nem bízza a véletlenre, hogy kiakadnak-e az emberek. A Lace mellé behozta a Mix&Match kollekciót, ami úgy működik, hogy a csipkés kerethez olyan szárakat adnak, melyek szintén valamilyen klasszikus D&G motívumot tartalmaznak.
Pillangóalakú 4114-es, pöttyös-csipkés Mix&Match
Ez már komolyabb mix ugyanabból a cicából: az ocelotminta is D&G-alap
Mixelni lilával is tudnak
És most jöjjön, amiért becsületrendet adnék minden optikusnak, aki ezt berendeli, és kiteszi a kirakatba. A 4124-esnek nincs jól csengő kollekcióneve, csak cikkszáma, és Magyarországon az utóbbi ezer évben valószínűleg csak Zrínyi Ilona merte volna felvenni, de ez nem a terméket minősíti.
Kicsit sok, azt aláírom. Illetve nagyon sok, de nem erről szól a Dolce@Gabbana?! És akkor itt van még egy, kevésbé cicás kerettel, de kárpótlásul sokkal több csillaggal.
És akkor még egy szót sem szóltunk a virágözönről. A Dolce&Gabbana ugyebár a komolyabb brand a cégen belül, a fiatalosabb napszemüveg-kollekciók D&G néven mennek. De akkor ezeket mennyire komoly hölgyeknek szánják?
Variációk DG 6063-ra
A Dolce&Gabbana 2012-es férfi vonala ezekhez képest kicsit unalmas. Nem rossz persz, mint hamarosan meglátják, de távolról sem üt ekkorát.