napszemüveg

Prada Baroque híres fejeken

2012. január 24. - Winkler Róbert

Az első képbe tök véletlenül botlottam: egy valóságsós külsejű tenyeres-talpas némber viselte egyik idei kedvencemet, a Prada Baroque-ot. A képaláírás szerint Kourtney Kardashian. A neve egy South Park-epizódból volt ismerős, de ezek után a képek után nem is vagyok hajlandó különösebben utánawikizni ennek a tramplinak. Viszont egészen megijedtem, hogy tessék, így lakják le a parasztok az ipari formatervezés gyöngyszemeit.

 

 

 

Hogyan is? Mint Győzike a Lamborghinit? Én még arra is emlékszem, milyen kétségbeesett arcot vágott a Peugeot Hungária PR-ese, amikor megkérdeztem tőle, miért szponzorálják Győzikét. Aztán kiderítette, hogy az egész csak a helyi Peugeot díler partizánakciója, hiszen ki szeretné a termékét ilyen prosztók alatt/felett/rajta látni?

Jelen esetben erről van szó. A Prada Sunglasses egyik legszebb 2011-es modellje, a Baroque, amit egyszer elég hosszasan ünnepeltem már, egyszersmind kifejezve kétségeimet, hogy vajon ki fogja ezt hordani, és milyet szett mellé? Hát most megkaptam, itt van, ezen a párducbugyogós rémen. Mit mondjak, ez tényleg nem csinál problémát belőle, mit vegyen föl.

Ettől barokk a Baroque: lendületesen kacifántos a szára, de attól még technikailag hordható. Jött tehát az enyhe pánik, hogy ha ez a Kardashian hordja, akkor vajon a taplók martaléka lett-e a termék, úgyhogy egy kicsit utánagugliztam. Az első megnyugtató találat a No Doubt egykori énekesnője, a szólóban is sikeres Gwen Stefanit mutatta, neki így áll:

Kicsit meglepő ilyen szakadt szerkóval, de nem rossz, egyébként is kedvelem a művésznőt. Aztán tovább túrtam a netet, és kiderült, hogy a Prada Baroque a celebvilág idei Wayfarere, vagy nem is tudom, mije, de nagyon sok ismert nőt fotóztak le benne. Az ismertség persze relatív, a nevek többségét én csak annyira ismerem, hogy bulvárhírek címében látom, de sose kattintok bele. Viszont az olvasóknak biztos többet mondanak a nevek.

Oké, Eva Mendest még én is ismerem. Csini.

Na, 'isze Rihanna is megvan. Szerintem a Baroque ebbe a taplóuniverzumba kevésbé illik. Így ment a Kozma utcai BV-intézet elé Most mutasd meget játszani egy megtévedt férfirokonnal?

Erre szerencsére Rihanna is rájött, és legközelebb elegánsabban öltözött a napszemüvegéhez.

 

Evan Rachel Wood? Marilyn Manson exneje, de attól még nemzedéke egyik legtehetségesebb színésznőjének tartják. Szerepelt egyik kedvenc filmemben, az Across The Universe-ben, bár nyilván ezt puskáztam, konkrétan nem emlékszem, melyik volt ő. Plisszírozott piros hogyishíjják bőrjakóval - ezt fejtse meg a Lakatos Márk, de szerintem jó hozzá a Prada.

 

Rihannához hasonlóan Evan-nek is csak egy Baroque-ja van, pedig több állat színben is létezik. Ezzel a kis csipkés cuccal is megvettem.

 

Jaime King nyilván nem úgy választott aznap szettet, hogy jól le fogják paparazzózni. A 32 éves modell-színésznő az ex-Mansonnéhoz hasonlóan kerek arcra teszi a kerek Pradát, és szerintem nála is szépen kiadja. (King szerepelt a Pearl Harborban és a Sin Cityben is.)

Kelly Rowland? Izé... tudom ám: a Destiny's Child egyik alapítója, és a brit X Factor 8. szériájának zsüritagja. A fejmérete szerintem maximum XS-es, az arca határozottan hosszúkás, de a Baroque neki is jól áll. Mindig sejtettem, hogy a divatlapok tanácsai merő egy sarlatánság.

Zoe Saldana? Várjatok csak, emlékszem, láttam már valahol... De hol? Ja, hogy ő volt a csaj az Avatarban? Hát persze! Hegyes fül nélkül nehezebben ugrik be, a kék (zöld?) bőr is hiányzik, meg persze hogy tudjam kezelni a Photoshopot, és Neytirire montírozzak egy Pradát. A művésznő eredeti neve egyébként Zoe Yadira Saldaña Nazario, tehát akkor nem szaldana, hanem szaldannya volna az ejtése, de ezzel nyilván Hollywoodban sem bíbelődnek. Ugyanakkor viszont figyeljük meg, hogy hamisítatlanul ovális arcához is milyen jól illik a Prada Baroque.

Egyetlen kérdésem maradt: a legszebb színváltozatban miért nem hordja senki?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr33744454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mangalor 2012.01.25. 09:42:46

Mert ehhez a -az egyszerűség kedvéért- barna színhez baromi nehéz öltözni.
A Kardasian nők meg tipikus példái a "sok pénz, nulla ízlés"-nek. Elképesztően ostoba feje van az összesnek, de rengeteg a lóvé, tehát soha nem okoz problémát megszerezni, ami trendi.
Egyébként Rihanna fagyis képe nagyon hangulatos, sztem neki áll a legjobban (meg Eva mendesnek, de neki minden jól áll a baltával faragott arcán:)).
+1: Szaldannya szandálját kérem szépen!

_karmapolice_ 2012.01.25. 10:56:50

Gagát kihagyod?
gagafashionland.com/wp-content/uploads/2011/09/gaga-void-of-course-ss12.jpg
Nem mintha bírnám a nőt, de ide azért belefért volna (bár nálam a big blue sapi többet nyom a latban)...

Mr.Treeger 2012.01.25. 11:10:20

Eva Mendesen bármi jól áll, vagy ha nincs rajta semmi az is:)
De ez egy olyan szép és elegáns darab, hogy mire azon hölgyek is felvennék akikhez illik, elhordottá válik. Valahol kár érte, így nem tud ikonná válni, és rég láttam egy újabb olyan darabot melynek esélye lenne rá.
A forma itt adna lehetőséget, de ahhoz a Pradanak jobban oda kellett volna figyelnie a bevezetésre és találni pár olyan mindenki által tisztelt hölgy celebet akiket bevezették volna a terméket.
De egy Rihanna vagy Kardashiannak csak az érhető el, hogy 20-on éves plaza cicák kezdik el hordani és ribanc darab lesz belőle. Mivel azonnal a 20-on évesek szeretnék megszerezni, az ára miatt gyorsan átkerül a hamisítottak közé. Mire kiforrna a valódi forma ereje, már 10 euróért megkapja bárki.
A barna szebb, nekem a 60-as évek jut róla eszembe, az időtlen elegancia.

(Bono-t nem írom, de az Across the Universe-ben van a kedvenc "I am the walrus" feldolgozásom)

Townsend 2012.01.25. 12:50:57

Mert mamókás és ezért veszélyes a hiú nőkre. Max. egy tini merné viselni.

Mr.Treeger 2012.02.01. 17:02:03

http://velvet.hu/blogok/gumicukor/2012/02/01/kurvasan_nehez_kiszallni_egy_lexusbol/#gallery_2651854|2651856

ennyit a szemüvegről

DogTheDog 2012.08.24. 19:39:07

Winklernek ajanlom Zoe Saldanaval a foszerpben a Colombiana cimu filmet.
süti beállítások módosítása