Nehéz egy ennyire nőies dolgot, mint a Vogue, hirtelen átpozicionálni férfiakra. Nem is kockáztatnak sokat: arra a korosztályra koncentrálnak, amelyikben a kromoszómák még nem találták meg feltétlenül a helyüket.
Furcsán ismerős volt az érzés. Hosszasan bujkált bennem, nem tudtam volna nevén nevezni, de estére rájöttem, mi az: Vogue napszemüvegről írni olyan, mint Opelt tesztelni. Magával a termékkel semmi baj, de annyira nincs benne semmi érdekes, hogy az már szinte fáj. Írni róla pedig már a vezeklés kategória. Kezdetnek tehát itt van hat modell, melyek az In Vogue és a Casual Chic vonalba sorolhatók. Ezt nem írják a keretekre, inkább csak az optikusoknak nyújtanak támpontot, de szabad szemmel is látható, hogy vannak divatosabb és elegánsabb férfi Vogue-ok. Utóbbit ajánlják az idősebb, 20-25 év közötti korosztálynak.
Egy igazán trendi Vogue az In Vogue-vonalból: VO 2730
Van ugye divatlap, mint Vogue, 18 országban, egyébként több mint száz éve. Bizony, az első kiadás 1892-ben jelent meg. Elég híres újság,és nagyon nem a férfiak a célközönsége. 2005-ben megpróbálták külön kiadni a férfi-Vogue-ot, de akkorát zakóztak vele, hogy inkább kiadnak évente kettőt, és csókolom. Kiadja a Condé Nast. Van aztán a hurkapálcika formátumú női cigi, mentolos Vogue, ilyen Vogue, olyan Vogue, nagyon hosszú, rettenetesen hosszú, meg a sok Vogue, aminek nem is Vogue a neve, de a benzinkútnál azt is úgy kérik, hogy egy doboz vúzst. Na ennek sem a férfiak termelik a profitot. Létezik még egy klasszikus: a Vogue napszemüvegek, melyeket a Luxottica konszern forgalmaz. Férfi keretek eddig is készültek Vogue néven, Martin Lawrence-re is raktak egyet a Halálos temetés című vígjátékban, de a férfi napszemüveg újdonság. Ha fogadásról lenne szó, arra tennék, hogy ez rettenetes zakó lesz.
A kék lencse 2012-ben mindenhol bejön a nagyoknál. Nem vennék mérget az időrendi sorrendre, de ugye a Persol megcsinálta a Steve McQueen-féle 714-est, ami hasonlóan kék üveges, mint amilyet a legenda hordott. A 2012-es Ray-Ban kollekcióban is lesz kék üveges, és persze menni fog a tükrös lencse is.
VO 3790
Az általános új Vogue-logó, hogy férfiasabb legyen.
VO 3759. Nem kell félni, a matrica eltávolítható
VO 2717 - Végre egy becsületes acetát keret!
Nem találnak fel semmit, inkább követik a nagyokat. Nem tudom, jó-e ez, és egy 16-21 éves fiatal szívesebben vesz-e húszezerért egy Vogue-feliratos Wayfarer-koppintást, mint háromért egy nóném klónt.
VO 2616 - És még egy acetát!
Hej, de férfias ez az új Vogue-logo!
Lapzárta után érkezett: Jude Law most írta alá a szerződést, ő lesz a Vogue Men arca!