A tükrös napszemüvegeknek a 60-as évek óta több hulláma is volt már. Az ezredforduló után érkezett egy színes tükrös divat is, ami úgy néz ki, 2012-ben visszatér. A narancssárga tükör mellé idén új, elég beteg színek zárkóznak fel, amit a Napszemüveg Blog szerkesztősége lelkesen üdvözöl.
Valentino Rossi kilencszeres Moto GP világbajnok a Forbes magazin legutóbbi gazdag sportoló-listáján a 20. helyezésre volt jó. 30 millió dolláros bevétele nagyjából fele-fele arányban képződik versenyzői fizetéséből és szponzorációkból, jelenleg egyébként Michael Schumacher is ennyit keres. Rossi szponzorpénzeinek ismeretlen hányada származik az Oakleytól - tavaly márciusban jelentették be, hogy ő lesz a márka egyik új arca (brand ambassador).
A Rossi-féle Oakleyk idei újdonsága pedig, hogy itt is újra megjelentek a harsány színű tükrös lencsék, melyek persze folyamatosan benne voltak az Oakley kínálatában, de most külön promózzák ezt a vonalat. Annyira nem mentek el a szélsőségek irányába, mint a minap bemutatott Italia Independent, nincs spenót-metál és fenolftalein-gyöngyház, de azért ezektől a sárgás árnyalatoktól is egész jól bezombisodhatunk.
A motorsportban az Oakley két legnagyobb neve Casey Stoner és Valentino Rossi, utóbbin egy Frogskins.
A Valentino Rossi Signature Colection a Doctor kedvenc színén, a sárgán alapul, nem megfeledkezve a sisakján is látható napról és holdról - utóbbiak a kollekció tokjaira kerültek.
Oakley Jupiter Squared Fire Iridium lencsével, a Doktor kedvenc színeivel
Scott Bowers, az Oakley márkafejlesztési alelnöke pedig ahhoz is nagy reményt fűz, hogy a Rossi-széria nagy rész a gyűjtők martaléka lesz. Hogy mennyire nem megy Rossinak idén a Ducatival, és miért is nem megy, azt hagyjuk meg a motoros szakportáloknak. A lényeg, hogy Valentino Rossi rég átlépett már abba a kultstátuszba, ahol a hírnévhez és az ikonsághoz nem szükségesek az aktuális sportsikerek.