napszemüveg

Carrera Stroke, az elegáns cigány-Elvis

2012. augusztus 23. - Winkler Róbert

DSC_1072.JPG

Szabó Gyuri régi barátunk, mármint a Totalcar régi barátja. Az első Belsőség-találkozóra elég látványosan felújított versenymotor-ritkasággal, egy Tritonnal érkezett, korhű bőrszerkóban, bukóban, Gézengúz Guszti-szemüvegben, azóta is több műszaki kuriózumot mutatott nekünk, amiket saját kézzel rakosgatott össze. Polgári szakmáját tekintve reklámgrafikus, és Dunaszerdahelyen lakik. És persze napszemüveg-buzi.

gileraszereles.jpg

Gyuri Gilera Rossa Supert újít fel

gileranszaguld.jpg

Gyuri a Gileráján száguld

Ezt a legutóbbi, perkupai Belsőség-találkozón tudtam meg tőle, mert a Napszemüveg Blog a legutóbbi találkozásunkkor még nem létezett, aztán elmesélte, hogy vett egy jó Carrerát, ami sajnos nem áll neki jól, de majd elküldi nekem, ezzel is hozzájárulva az első európai napszemüveg-múzeum törzsanyagához. Megköszöntem, és az egészet a sör számlájára írtam, hiszen magam is ígértem már mindenféle állapotban mindenfélét, aztán megfeledkeztem a dologról. Aztán Pista a minap hazafelé járván beugrott Dunaszerdahelyre, és uramfia, Gyuri komolyan gondolta, mert elküldte a Carrerát.

DSC_1072.JPG

Stroke, a Carrera Vintage Collection-ből

Ezúton köszönöm, két napja már, hogy ritkán rakom le. A Carrera-beszerzés régi adósság volt magammal szemben, és azért is szenvedett mindig halasztást, mert valahogy nem találtam meg a Tökéletes Carrerát. Óriási szerencse, hogy ezt a feladatot Gyuri, a jó ízlésű grafikus levette a vállamról. A Carrera Stroke nevű sorozata maga a tökély: 30% cigány, 25% Elvis, 35% strici, és még egy kis jó ízlés is jutott bele. Acetát keret, fém szárak -több színben is létezik, de tényleg ez a legjobb. Ajándék lónak nem nézzük az árcéduláját, de azért kíváncsi voltam, mennyire drága holmi ez, és sokkal rosszabbra számítottam: egy angol webshopban 80 font, ami a mai árfolyamon számolva 30 ezer forint alatt van.

DSC_1084.JPG

Két kedvenc részletem: a fém betét a hídon és az ultra retró UV PROTECTION felirat.

DSC_1080.JPG

A Carrera amúgy sem gyárt gagyit, de a Stroke-on ráfeküdtek a csavarozásra: az emblémát és a felső fémdíszt is így rögzítik.

DSC_1087.JPG

Ezeket a szép sárga áttűnéseket is kedvelem az acetát keretben.

DSC_1090.JPG

A 91KVC adhatja ki a cirmos keretet, a fém szárat és a barna átmenetes lencsét.

retroszett.jpg

Kösz, Gyuri!

(A gyuris képeket pedig Árpádnak köszönjük.)

A bejegyzés trackback címe:

https://napszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr554722851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyuri70 2012.08.23. 14:42:35

egészségedre. Nekem konkrétan a fél arcom kitakarta: http://totalcar.hu/tesztek/2009/09/13/dicsoseges_alkoholturizmus/2/#gallery_1099659|1099643

Néha becsúszik ilyen az internetes vásárlásoknál.

kartonbagoly · http://leadombrol.blogspot.com/ 2012.08.23. 15:13:55

Az enyhén ívelt vonalvezetés a keret tetején kifejezetten jó lett. Ideje volt.

Jokerpofa 2012.08.23. 15:34:22

Hol árulnak itthon Carrerakat?

gonzo 2012.08.23. 15:51:22

@Theodoro: én a vision expresszbe vettem, volt egy jópár, nem nehéz itthon beszerezni

Jokerpofa 2012.08.23. 16:24:05

@gonzo: köszi, megnézem, a linkelt angol shopban volt jópár, felpróbálnék néhányat, még sose volt Carrerám.

gonzo 2012.08.23. 17:07:22

@Theodoro: én optikai színezett lencsét tettetem bele (mivel a kontaktlencsével nem vagyunk nagy haverok). Pár hét alatt kilazult a szára (lehet, hogy a lencse csere miatt, bár profin belerakták). Kicserélték, de annak is meglazult, mondtam nekik elég ha meghúzzák a csavart. Azóta rendben van, olyannyira, hogy sima optikai keretnek is Carrerát vettem. Volt jópár szemüvegem, de kevés volt ilyen kényelmes.

Még egy tipp:
Egész pofás tok jár hozzá. A tokot 40 fokban semmiképp sem felejtsd az autóban, mert ledobja műbűrt magáról:)

Winkler Róbert 2012.08.23. 17:11:30

@gyuri70: Ja, hogy netes vásárlás! Egyszerűen nem értettem, hogy nézhetted ennyire be. De tényleg szép a holmi, lehet hosszasan nézegetni.

gyuri70 2012.08.23. 20:34:45

@Winkler Róbert: na és a tukros Alpina? Az meg az igazi "ezmiez" kategória.

Electric Sheep 2012.08.23. 22:38:31

Te, Robi! Ez a Carrera stílus neked egész jól áll.

Winkler Róbert 2012.08.24. 06:57:41

@Winkler Róbert: Köszönöm, magam is érzem, hogy a cím rám vonatkozik.
süti beállítások módosítása