Az Escada eredetileg különleges színű és mintázatú pulóvereivel futott be, de régóta vannak napszemüvegeik is, Az Escada a komolyabbnak számító divatházak közé tartozik, bár nem a primer divatközpontok valamelyikében alapították 1978-ban, hanem Münchenben. Azóta viszont Észak-Amerikától Ázsiáig rengeteg országban nyitottak üzleteket.
Ez a modell még csak közleményként jött ki, az Escada hivatalos webáruházában nem kapható, de a sajtóközleményt már kiadták. Erről van szó:
Az SES 315 cikkszámmal kijött új Escada nem néz ki rosszul, bár sokan nevezik az ilyet csicsásnak. Én viszont azokkal értek egyet, aki szerint gyáva népnek nincs hazája, és csak a sznobok riadoznak a kerti törpéktől. Nagyobb baj, hogy az Escada újdonsága kicsit olyan, mintha Schmitt Pál tervezte volna egy bolgár dizájner munkái alapján. Legalábbis ha meglátjuk a Prada 2013-as kollekcióját, azon belül is a 04P és a 06P-cikkszámokat - a Prada ár csak ilyen furcsa, két szám egy betűs kombinációkkal dolgozik. Ugyanaz a cicafazon, ugyanolyan ívben megy a szemöldök, még a szárvastagítás, és a száron a márkajelzés is hasonló.
04P
Vannak az elsődleges márkák, akik kitalálják, mi legyen. Vannak a másodlagosak, akik kicsit olcsóbban, de még mindig elég drágán, általában valamilyen bejáratott ruhaipari márkanév alatt lekoppintják a lényeget. A tápláléklánc végén, mellesleg vélhetően a legnagyobb profittal az olyanok dolgoznak, mint a H&M. Ennek fényében pedig elég bizarr, hogy az Escada sem sokkal olcsóbb, mint a Prada, webáruházban is 220 euró.
06P
Tetszik, nem tetszik, az elegáns, drága, már-már művészi igénnyel tervezett női napszemüvegek piacán a Prada fingja a passzátszelet. Most pedig nézegessünk további női Escadákat, és tartsuk észben, mennyivel több értelme van már akkor ebben a kategóriában olyasmit venni, ami tényleg Prada.