MOD 4283
A Luxotticán belül már megint a Versacénak jutott a vásári rock and roll szerep. A Lady Gaga-kollekció ügyében már-már az ízlésrendőrség lenne az illetékes, de ne legyünk igazságtalanok a Versacéval: van néhány kimagaslóan szép és kulturált új modelljük. És bár sokszor annyira nem spórolnak a pitykével, mintha Cook kapitány akarná lenyűgözni a bennszülötteket az új kollekcióval, a branding néha megejtően visszafogott.
MOD 4283 - fasiszta feleségeknek ideális, elsőre azt hittem, horogkereszt
MOD 4283 - van még bőven szín, a bordót választottam
MOD 4283 - a durvább pitykés széria
MOD 4283
MOD 4271 - horogkereszt hármasával
MOD2156 - a horog... izé, a jellegzetes Versace-motívum egy szépen kimunkált egybelencsésre is felkerült.
MOD 4250
MOD 4250 - ezt is vehetjük diszkrét brandingnek, hiszen csak közelről látszik a márka
MOD 4250
MOD 4270
Meg is érkeztünk a Lady Gaga-sorozathoz. Az énekesnő nem csak a napszemüveg-Versacék arca, itt van például a táskás reklámja, ami a sajátos retusálás miatt önmagában is jelentős hír volt. A napszemüvegek meg... Hát, ha Prada lenne rájuk írva, azt mondanám, érlelem még egy kicsit a véleményemet, így viszont könnyedén rávágom, hogy izé, khm, kicsit talán sok. És ennél még jóval durvábbak is lesznek.
MOD 4270
MOD 4270
MOD 4270
MOD 4269
MOD 4269
MOD 4269
MOD 4269
MOD 2152
MOD 2152
MOD 2152
MOD 4273
És most, hogy túl vagyunk a freak show-n, lássuk, miért ejt zavarba a Versace évről évre. Mert van ugye a fenti részleg, amit mintha ornitológusok fejlesztettek volna egy szarka-panelen, aztán meg szinte minden átmenet nélkül a szép, gusztusos, esetenként finoman invenciózus dizájnok. Minimális feltűnéssel és márkázással. Sajnos a napszemüveg-piarban az autókkal ellentétben nem szokás kiadni az évenkénti fogyási adatokat, pedig nagyon kíváncsi lennék, a Versace egyes modelljei egymáshoz képest mennyire kelendőek.
MOD 2153
MOD 2153
MOD 4272
MOD 4272
MOD 4272
MOD 4272
MOD 4262
MOD 4262
MOD 4268
MOD 4268