MOD 2164
Donatella Versace egész életében erre a pillanatra várt, írja a Vogue, bár nyilván a szerző, Tim Blanks is tisztában van vele, hogy Donatella nem pont arról ábrándozott, hogy egyszer majd betölti a 60-at, és a plasztikai műtétei is úgy sikerülnek, hogy a sebészek egy-egy konferencián elrettentő példakánt hivatkoznak rá.
MOD 2164
Donatella tehát nem egy tinédzser, legalábbis ami a digitális korhoz és a közösségi médiához való viszonyát illeti. Hogy mindez miként kapcsolódik a legújabb napszemüveg-kollekcióhoz, az az idézett cikkből nem derül ki, igaz, az sem, hogy egyáltalán, mi köze az őszi-téli Versace ruhákhoz, melyek néha tényleg csak abban különböznek az aktuális kínai piaci mocsoktól, hogy jók (nyilván sznob is vagyok, azért). Tehát merészek, és elég gátlástalanul nyúlnak a giccs művészi kifejezőeszközéhez, valahogy mégis másként giccsesek, mint mondjuk a Dolce&Gabbana giccsei. Ha egy szóban kéne megragadni a különbséget, azt mondanám, a Versace két fokkal parasztabb, de ezt tényleg nem a Vogue-ban olvastam. Az egyértelmű, hogy ha eddig elkerülte volna a tervezők figyelmét, megszületett a gázlócsizma és a cicanadrág hibridje.
MOD 2164
MOD 2164
De milyen az aktuális Versace-napszemüveg vonal? A férfi mint eddig; dögös, visszafogott klasszikusok, melyeken csak közelről látszik márka-hovatartozásuk, de onnan annál jobban. A nőiek meg olyasmik, mint az aktuális Prada, amiről egy milánói társasutazást követően Nótár Mary által adott személyleírás után rajzolják meg a fantomképet. Tehát istencsászár, ne kerteljünk.
MOD 4293
MOD 4293
MOD 4305
MOD 4305
MOD 4305
MOD 4305
MOD 4306
MOD 4306
MOD 4308 Gold Edition
MOD 4308 Gold Edition
MOD 4308 Gold Edition
Vannak színesek, és már szín nélkül is elég extrémek, a 2015 őszi-téli kollekció bemutatóján az asztráltestű modellek által viselt napszemüvegeket nem igazán találtam a Magyarországon hozzáférhető mintakollekcióban.
MOD 4308 Gold Edition
MOD 2166 Gold Edition
MOD 2166 Gold Edition
MOD 2166
MOD 2166