Személy szerint nem tudnám megmondani, mire jó az Armani. Egy ruhás talán meg bírná fogalmazni, mi egy Armani öltöny selling pointja, én a napszemüvegeiknél nem igazán látom ezt. Pedig a dizájn jó, és sokszor olyan extrém kísérleteik is vannak, amiket már márkanévvel nem merne elsütni a Luxottica. Van egy csomó szép részlet, mint itt, a bekezdés felett a GA-monogram a száron, merészség, mint ez a dupla drótkeretes látványos idiótaság, meg exkluzív húzások is - nem emlékszem például, hogy a nagyok közül idén ki használta ilyen bátran a fát. Meg persze előfordulhat, hogy ugyanarra a Luxottica-sablonra kell valami mást kitalálniuk, mint a többieknek.
AR 6043
AR 6043
AR 6045
AR 6043
AR 6051
AR 6051
AR 6045
AR 6045
AR 8095
AR 8095 - tényleg: emlékeznek még, két évvel ezelőtt mennyire ment a fa?
AR 8081
AR 8081
AR 6061
AR 6061
AR 6061
AR 6061
EA 4105
EA 4105
EA 4033
EA 4033
EA 4104
EA 4104
EA 2054
Majdnem teljesen ugyanez kött ki idén a Dolce&Gabbanánál is, tűzzomán helyett kövekkel:
DG 2170
EA 2054
EA 4106
EA 4106
EA 2052
EA 2052