napszemüveg

ORIGINÁL USA PILOTKY

2011. szeptember 29. - Winkler Róbert

Bárány közveszélyes autóbuzi, de elsősorban hifiben utazik. Lakóhelye a napfényes Brno, érdemes vele hifiügyben seftelni, bár nagy valószínűséggel azért ő jár jól. Vagy legalábbis ő mindenképpen jól jár. Bárány még a napszemüveg-vásárlást sem bízza a véletlenre, így előtte megkérdezett, mi a véleményem az AO Eyewear termékeiről, én pedig követeltem, küldjön fotót, ha megveszi.

 

 

Miután írtam Robinak, azonnal kiposztolta a mélemet, és így
a napszemüvegszezon zenitjén túl már kezdem restellni magam, hogy nem
írtam még mindig meg az Aviatorvásárlásom torténetét.Úgyhogy végre
megírtam. Az első komolyabb napszemüvegem egy űrhajó szkafander dizájnú Cerruti
volt, bementem az optikába, ez tetszett a legjobban alapon elhoztam.



Vízipipázáshoz is használtam, zavart a vörös izzó.


Sajnos többször ráültem, leesett, már annyira eldeformálódott a kerete
és annyira karcos lett az üvege (inkább "műanyaga"), hogy az már
vállalhatatlanná tette. Mikor még a Cerrutit hordtam, több hajam és kevesebb arcszőrzetem volt, passzolt az űrforma. Rászoktam a borostára, hajam is megcsappant, és egy kómásabb reggelen levertem a Cerrutit az előszobapadlóra, és ráléptem. Elsirattam, majd azonnal lenyúltam a lakótársam 2000 Ft-os Aviator-jellegű benzinkúti
beszerzésű napszemüvegét.

 



W123 Mercedes alkatrészekre alkudok.
 

Egyre jobban kezdett tetszeni a formája. Egyik délelőtt a beszaladtam
a bankba a belvárosba, és egy ARMY SHOP kirakatában megláttam a
terepszínű lófaszok között három Aviator fazonú szemüveget. ORIGINÁL
USA PILOTKY kézzel írt felirattal  a kirakatban a terepszínű
négyezer zsebes taktikai mellények között.

 

Felpróbáltam minden verziót, (a kampós végű igen kényelmetlen), sóhajtottam egyet, és kiléptem a nyomasztóan zsúfolt üzletből(2 nappal előtte vertem el az összes pénzem a 127-es Fiatom futóművére, plusz nyári gumi, plusz korhű Blaupunkt iPod bemenettel stb. stb.)

 



Miután megírtam Robinál a helyzetet, kétszer elmentem az üzlet előtt, sajnos mindig üres zsebbel. Összejött egy kis pénz, a Fiat menetkész, jövő héten Balaton. Viszont Balatonra napszemüveg nélkül menni, az súlyos fail lenne. Elmentem megvenni az AO Aviatort. Vacilláltam egy ideig a fekete keretes, ezüst keretes vagy arany keretes verziót vegyem-e. Mivel mindenkinek az ezüst keretes van, a fekete az nagyon vakvezetőlabradorkutyássteviewonderes, meg amúgy is az arany az menne
a zöldségesmercimhez is.Megvettem az aranyt, a kisebbet.Természetesen
fotózkodtam. Egy pár hónap hordás után:

 


Imádom, a Cerrutinak is fémkerete volt, ennek is az van. Plusz ennek
üveglencséje. Mondjuk a Cerruti az űrformája miatt jobb volt az
oldalról érkező napfény tompításában. Jó hordani, voltam benne futni is, nem ugrált a fejemen, kompatibilis az ergonómiája a búrámmal. Alig várom hogy összerakjam a zöldségesmercimet, és betámadjak valami tengerpartot a következő szezonban.

 

 


2012 nyár:Mercedes-Benz 240D, 110 az autópályán, tetőablak, funky a
Beckerből, Cerruti. (ha addig fel nem próbálok egy Persolt :-)))) )

A bejegyzés trackback címe:

https://napszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr703257696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

voodoux 2011.09.29. 12:43:14

bárány for president! :)

röhhencs 2011.09.29. 19:59:28

ez az arany keret nagyon jó

Mr.Treeger 2011.09.29. 21:25:52

a zöldséges mercihez illik, bár nekem van egy kis müncheni török taxisofőr feelingje.
A Persolt ne említsük ezen szemüvegekkel együtt.

Deuce Bigalow 2011.09.30. 09:28:46

jó-jó, de ilyen szemüvegben futni, az fail...
süti beállítások módosítása