napszemüveg

ZEAL Optics - legyen ön is TEK-es síelő

2012. szeptember 10. - Winkler Róbert

A ZEAL Optics azon napszemüvegmárkák közé tartozik, amiket nem ismerünk, és ezt furcsa is lenne errefelé bárkinek felróni. A vállalat amerikai, és Európában is kevés helyen kapni, nemhogy Magyarországon. Vannak utcai és vannak sportszemüvegeik, az amerikai honlapot nézegetve nem egészen értem még, mi volna a vállalat lelke. Fiatalos, de nem nyomják a szinte mindenki által kötelezőnek érzett deszkás vonalat, nem kifejezetten urbánusak a reklámfotók, de nem is türhők - majd egyszer élőben meglátjuk.

ion.jpg

A ZEAL tavaly ezzel robbantott: HD minőségű videót rögzítő síszemüveg

Ami miatt most hirtelen nagyon érdekesen lettek, hogy kiadtak egy reklámvideót a legújabb síszemüvegükről. Ha a videóra kattintanának, ne kedvetlenedjenek el az első 40 másodpercben, amíg a polárszűrős, meg a párásodásgátló réteget mutogatják. Utána egyből a lényegre térnek: a ZEAL elég hamar megcsinálta a Google terminátorszemüvegéhez kicsit hasonlító terméket, ami egy rakás adatot és infografikát vetít elénk a lencsére. Nem tudom, mennyire lehet ez zavaró mondjuk 50-es tempóban, lefelé a fekete pályán, de nem is én gyártok síszemüvegeket, hanem ők.

A ZEAL a coloradói Boulderben székel, és a honlapjuk szerint szponzorálnak síelőket, de mivel én egyetlen síelőt sem tudnék fejből megnevezni (na jó, Alberto Tomba), nem okozott nagy lelki törést, hogy nem találtam meg a támogatottjaik névsorát. Egyébként a sportszemüveg menüpontban csaj visz szörfdeszkát, csávó pedig biciklizik, mindketten inkább elegáns, mint sportos szemüvegben. És akkor még nem is sportszemüvegről beszéltünk, hanem tényleg csak sportosról.

zeal.jpg

Egy kevésbé érdekes utcai ZEAL

Viszont a ZEAL állítólag még szeptemberben megérkezik Magyarországra, én pedig kipróbálhatom a Z3 GPS-t. Mivel síelni nem tudok, az autót pedig túl veszélyesnek ítélem, marad a robogó, a kajak és a gyalog. Ahogy Jean Reno mondta a Jöttünk, láttunk, visszamennénk-ben, harcra fel, győzni kell.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr494762443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiskaresz 2012.09.10. 22:17:18

egyszer elvisznek azzal a Q7-tel annyit emlegeted őket :D

kicsit off de a TC TV műsor gymkhana részében milyen szemüveg van rajtad? mert azt nem igazán találtam meg az itt bemutatottak között...

Electric Sheep 2012.09.11. 12:00:19

Én síelek minden évben, így tapasztalatból mondhatom, hogy az rohadt veszélyes lehet, ha valaki a plexi belső felén villódzó pixeleket bámulja és nem a többi síző mozgását.
Persze a nyugat-európai, újgazdag, orosz oligarchának is meg kell halni valahogy, de engem ne rántsanak magukkal.

buli007 2012.09.16. 11:05:38

Sziasztok!
OFF: Szeretnék gratulálni Robinak ehhez a napszemüveg bloghoz!
Szórakoztató és szellemes! Nem hittem volna, hogy valaha is blogokat fogok olvasni, de ez tényleg jó. Mellesleg én is napszemüveg bolond vagyok...

kzolika 2012.09.22. 19:48:40

@Electric Sheep: Nem szeretnélek ismeretlenül megsérteni, de a magyar síelők 99%-ának szerintem kicsi az esélye, hogy újgazdag orosz oligarchákkal találkozzon. Szerintem kevesen járunk velük egy helyre síelni. Legalábbis én még csak egyszer találkoztam ilyenekkel Svájcban Szilveszterkor, de az is csak nekünk volt drága hely, nekik csak valami középosztálybeli pálya lehetett.
süti beállítások módosítása