napszemüveg

Hamis Carrerát a Tescóból!

2011. augusztus 22. - Winkler Róbert

Épp Hudák kolléganő érdekes napszemüvegét gusztálgattam az Index newsroomjában, amikor NAK kolléga csak úgy viccből felém nyújtotta új szerzeményét, melyet a fogarasi úti Tescóban vásárolt.

 

Hű, mondom, de ismerős! Persze, a múlt héten épp az Árkádban található, Persolokat tartalmazó optikában matyiztam, és felpróbáltam a Carrerákat is, mert mit tagadjam, kedvelem a Carrerákat. Csak a Carrerák nem szeretnek viszont: mindegyik rettenetesen állt, de annyira rosszul, hogy az már vicces.

 

 

Itt van, ez volt a legkevésbé hülyén álló, a többi képet töröltem. Na, onnan volt ismerős a tescós napszemüveg!  Ez bizony, bár nincs rajta branding, egy Carrera 5619-es, amit a hivatalos honlapon jelenleg 200-ról 50 dollárra leárazva akcióznak.
 


NAK kolléga ennek még örült, annak már kevésbé, hogy az első találat a képkereséskor nem az előbb linkelt oldal volt, hanem ez:

www.replicasunglassessupplier.com

Replica supplier, mi?! 13 dollárért. Így már nem tűnt olyan nagy üzletnek a tescós vétel, bár az 1200 forint és a 195-ös árfolyamon számolt 2500 között még mindig van különbség, a postaköltségről nem is beszélve. Mondjuk úgy, ennyibe kerül néhány Carrera márkajelzés.

 



Egyébként leginkább onnan látszik, hogy en nem eredeti, hogy nekem nem áll viccesen. Lehet, hogy a Carrera gyár MEO-ján volna a helyem.

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://napszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr63165361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.Treeger 2011.08.22. 15:27:19

Olaszországban a strandon a fekete árusok csak ilyet árultak minden színben, még rikító zöldben is.

Persol McQueen edition kék lencsével nem volt véletlen?

Tom és Jerry fan · http://www.tomesjerryfan.hu 2011.08.22. 15:40:24

Ne haragudj, de tényleg röhejesen áll ez is :D

Winkler Róbert 2011.08.22. 15:45:53

@Tom és Jerry fan: Szerintem a fentihez képest istenes.

2011.08.22. 15:50:03

Látom a kockás ingeket is szereted :)

gnme 2011.08.22. 16:06:20

dehát ezek tök olcsó dolgok, ..mondhatni lomisok

én a jaguart ismerem pl. ,, egy fajin fegyverszürkére eloxált acél keret tizenöt rongy ,, a boltban a vevőnek 150 rongy

háát.. ilyen lehúzás ez az optika boltos szakma (csillivilli bolt, nagyautó, márvány, sok eladó kislány)

van miből

Zsírfeka 2011.08.22. 16:16:28

@gnme: az optikus szakma képviselője vagyok, ha vannak kérdéseid csak nyugodtan
150-es jaguar kerettel vigyázz, igen magas ár ez így :D
15-ért meg megéri
amúgy a 15-ös lehet olcsó kifutó modell, simán reális, ha olyan boltban láttad, akinek jutott a leeső áruból
150-ért erős túlzás, kb 30 körül van a reális ára +/- 10000 Ft
nem kell elítélni a szakmát amúgy, pláne úgy hogy nincs rálátásod :)

Zsírfeka 2011.08.22. 16:20:23

carrera-nak remek optikai modelljei voltak egy időben, most sajnos egy ideje nem voltam kiállításon, úgyhogy nem tudom

hörgőszelep (törölt) 2011.08.22. 16:47:51

Aki ilyet visel, annak még az ereje is megnő, ja, és a farkára is hosszabító hatással van!

hideg.gergo · http://hideggergo.blog.hu/ 2011.08.22. 16:53:28

@Zsírfeka:

Mérsékelten off:

Nekem lenne kérdés!

Vettem egy ilyet sportoláshoz: www.nerocorsa.com/t1-15-fr.asp

18 ezerért. Szakboltban. Tartó, törlő, kis szütyő, garipapír, minden. Biztos, hogy eredeti, érezhetően alumínium a szára és kerámia a keret.

Szerintem alulárazták. 100 Euró környékén láttam a neten. Szerintetek?

tocibacsi 2011.08.22. 16:57:58

horviban az összes gagyiárus televan rayban koppintással. és ennek megfelelően az összes turista is... a végén már annyira ciki volt, hogy el kellett tegyem az originál Aviatoromat is...

gnme 2011.08.22. 17:06:34

@Zsírfeka: igen igen, azok az emberek akik nem ismernek mindig csúnyán le szoktak torkollni.

Ne aggódj, már hozzászoktam.

Nincs rálátásom :-D ... el ne mondd olyannak aki valóban ismer engem, ..kiröhög

HPedro 2011.08.22. 17:27:29

Kedves Robi,

ne haragudj de inkább maradj annál a síszemüvegednél amit kb 4-5 éve a TC egyik részében volt rajtad,mert ezzel tutira nem csajoznál be! :D Inkább OAKLEY!

lolperec 2011.08.22. 17:52:04

botrány az az arcszőrzet XD

aha, persze 2011.08.22. 17:56:13

Te reggelente mondogatod a tükörnek, hogy: "A nevem: Earl" ?

kerdesek05 2011.08.22. 19:19:46

tyűűű, a főszereplő Winkler Úr, hogy megfiatalodott mióta nincs festve a haja..
nem is értem fess fiatalemberek miért festetik magukat droiddá:)

Káposztakukac 2011.08.22. 19:38:42

@kerdesek05: szerintem is sokkal jobb így, festett haj nélkül. meg szemmel láthatóan pár kilóval könnyebben...

hideg.gergo · http://hideggergo.blog.hu/ 2011.08.22. 20:10:27

@thebiker:

Nem tudom, hogy itt lehet e üzletet reklámozni, inkább nem. :-) Van fent email címem, írj és válaszolok.

De tényleg nagyon jó és különböző méretek is vannak.

Zsírfeka 2011.08.22. 20:32:20

@hideg.gergo - hideggergo.blog.hu: előfordulhat, én nem ismerem ezt a márkát, de jópofának tűnik
a netes cuccoknál az a gondom, hogy nem tudom megfogni, nem tudom milyen anyag, mennyire állítható
weblap alapján nagy gondot nem látok vele :)

Zsírfeka 2011.08.22. 20:35:07

@gnme: ne haragudj hogy felfedtem a titkodat, de hozzászólásod alapján gondoltam ezt :)
ne aggódj nem fogom elmondani senkinek, megőrzöm a titkod :D

amúgy komolyra fordítva, lehet hogy félreértés áldozata lettem, de akkor már rákérdezek, miből gondolod hogy ennyire fasza a szakma?

Winkler Róbert 2011.08.22. 20:49:37

@hideg.gergo - hideggergo.blog.hu: Lehet üzletet reklámozni, csak lehetőség szerint kapcsolódjon a témához.

pöre 2011.08.22. 20:51:55

Szerintem meg tök jó volt szőkén. Igazán poénos volt a sötét arcszőrzettel. :)

Rousseau 2011.08.22. 21:36:21

@Zsírfeka: Ez tetszett: Nincs rálátásod az optikus szakmára!

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2011.08.22. 21:52:02

posztolóhoz: A te esetedben az a gond ezekkel a Carrera szemüvegekkel (fotós szemmel), hogy azok önmagukban is elég karakteresek. Az arcodon meg most éppen körszakáll díszeleg, ami szintén karakteres. Nos, egy arcon egy hangsúlyos dizájnelem legyen, több már üti egymást!

Szóval vagy körszakáll, vagy Carrera! ;)

hideg.gergo · http://hideggergo.blog.hu/ 2011.08.22. 22:00:23

@Zsírfeka:

A keret mattfekete kerámia. Iszonyat kemény és érdekes módon mégis rugalmas. Szétcsavarozható, tehát cserélhető a lencse. A szár alumínium és rugalmasan csatlakozik. A lencse pedig egyszerűen tökéletes. Precízen szűr, abszolút hatásos a legnagyobb fényben, ennek ellenére szépen átlátszó. Ha a kerékpárral árnyékba érek, ugyanúgy látok vele, mintha nem lenne rajtam napszemüveg.

hideg.gergo · http://hideggergo.blog.hu/ 2011.08.22. 22:06:16

@Winkler Róbert:

Nem igazából idevágó dolog, mert egy olasz kerékpárüzlet Zuglóban. Elintézem inkább email -ben.

De azért köszi.

balage28 2011.08.22. 22:45:27

80-as évekbeli zs-kategóriás filmben tuti lett volna szerep egy ilyen arccal - persze csakis a rossz oldalon :))

Gatinho 2011.08.22. 23:18:20

ki a tökömet érdekli, hogy carrera? jól álljon, meg fogja az uv-t, és ne legyen drágább mint 15-20 rugó, ez a lényeg.

Gatinho 2011.08.22. 23:28:06

@hideg.gergo

Aha, a kerámia arról híres, hogy rugalmas.

Gratulálok!

hideg.gergo · http://hideggergo.blog.hu/ 2011.08.22. 23:48:15

@Gatinho:

Én használom a szemüveget, az én fejemen van, én fogdosom. Tehát bátran hidd el nekem a tapasztalásaimat.

És mondtam: engem is meglepett, de van minimális rugalmassága, pedig tényleg kerámia és tényleg kőkemény az anyaga. Annyit enged, hogy nincs az anyag "pattanásig feszítve". Másképpen nem tudom szavakkal elmondani. Kézbe kell venni és tapasztalni kell.

Volt már a kezedben/fejeden kerámia szemüveg? Ja, hogy nem. Akkor köszönöm a gratulációt.

TheRminator 2011.08.23. 05:46:25

Én a mult hétvégén vettem a devecseri lomisoknál napszemüveget. Kiraktak egy csomó kacatot, használt órákat, meg egy picit kopottas napszemüveg tokot benne a szemüveggel. Kérdem mennyi? 300 Ft-ért vettem meg. Vicces volt, nem mertem elmondani a pasinak, hogy mit adott el :-) Ilyen: hu.giarre.com/szemuvegek/porschedesign-model-p8478.php#
Először azthittem kinai másolat, de az optikusom megnyugtatott, hogy ez bizony eredeti, és az eredeti tokjában is volt.

Sztárblogger 2011.08.23. 09:00:01

Írni akartam, hogy ki a faszom ez a Winkler Robi look-alike, aztán a kommentekből rájöttem, hogy ez a Winkler Robi, aki manapság már alig hasonlít magára.

Robi, miagecivanveled?

blogart · http://blogart.blog.hu 2011.08.23. 09:25:47

gnme
Tényleg nem kellene belecsúszni, hogy milyen az optikai szakma, mert a Szakma, ahol mester dolgozik és igényes munka készül, az nem az a kategória, amiről te írsz. A plázaszalonokról láncokról és a himu-humi nevű diszkontokról pedig elég nehéz szakmai szempontból szólni. Ők ilyen-olyan kereskedők és mennyiségi elv alapján működnek. Meglepődnél, hogy milyen kevés igazi, megbízható optika van a városban, lehet hogy a két kezeden meg tudnád számolni őket...:-)

Gatinho 2011.08.23. 09:27:55

@hideg.gergo

Fálre ne érts, én elhiszem hogy rugalmas. Azt kétlem, hogy kerámia.

Azt láttam a linkednél, hogy a keret anyaga magnézium, alumínium és kerámia, de most hogy ezt hogy kell érteni, a keret melyik részén használtak kerámiát, azt nem tudom. Egyben biztos vagyok: a kerámia az égetett agyag, és kurvára nem rugalmas.

hideg.gergo · http://hideggergo.blog.hu/ 2011.08.23. 13:42:04

@Gatinho:

Egyben van öntve az egész, de két oldalt a szélén van kialakítva egy-egy rés. Lehet, hogy az ad neki egy minimális játékot. Én sem tudom a megoldást.

Csupán azt szerettem volna érzékeltetni a rugalmas szóval, hogy kerámia anyagon ne valami törékeny és "feszített" felületre gondoljanak, mert hordva és kézben tartva sokkal "rugalmasabb" dologról van szó. Csak a tapintásán lehet érezni hogy kerámia és eszeveszett kemény.

(A második írásod felém fényévekkel korrektebb hangvételű. Köszönöm!)

Gatinho 2011.08.23. 14:44:38

@hideg.gergo

Bocsánat az elsőért!

Amúgy fain a szemüveg, igen jól néz ki.

hideg.gergo · http://hideggergo.blog.hu/ 2011.08.23. 15:17:33

@Gatinho:

Köszönettel! :-)

Amúgy, azóta mindenki ilyet akar körülöttem. Utánajártam, a LE -ből összesen 2000 darab létezik.

De a sima is tökéletes, csak teljesen fekete. Viszont ott lehet lencseszínt választani.

BeeBoy1983 2011.08.23. 18:20:12

A magyar Punk autósgurunak igazat kell adjak :) (Winkler úrnak)
A második sokkal sokkal jobb!

Őszintén megvallva nem csodálkozom az eseten. Sok mindent hallani a "Tuskóról", minek következtében nem meglepő ez a fordulat sem. Már mint, hogy hamisított termékeket árulnak. Számomra az említett multi a Szlovák tejével verte ki a biztosítékot. Na azóta nem járok ilyen helyekre!

K.Adrika 2011.08.24. 02:00:38

olaszban én is vettem egy hasonlót

Deuce Bigalow 2011.09.07. 15:33:01

óóóó a jó öreg carrera...
a 80-as években volt egy amerikai nagynénim, ahonnan volt egy hitachi mono kazetta lejátszónk, az oszt.társamnak pedig volt egy apukája, aki kamionsofőr volt, aki behozott "nyugatról" egy koronggá összehajtogatható carrerát.
annyira kellett a szemüveg -holott tök xarul állt- hogy felajánlottam érte a magnót cserébe. a srác így is csak sok hét gondolkodás után egyezett bele a deal-be, a napszemcsi aztán a kamrában végezte, de lehet, hogy még előtúrom.
már akkor is roppant szofisztikált üzleti érzékkel rendelkeztem.. :)
süti beállítások módosítása