napszemüveg

Hogyan ismerjük fel a nem hamis Carrerát?

2012. május 09. - Winkler Róbert

Megszoktam már, hogy, hogy itt az indexes vállalatbirodalomban a kollégák bemutatják az új szerzeményt, ami rendszerint valami hamisítvány, vagy legalábbis koppintás. Volt már így szerencsém többféle Ray-Banhez, Pradához, tescós Carrerához. Elöljáróban mindenképpen megjegyezném, nem vagyok én a hamis gagyi ellenzője: megvan annak a maga helye és ideje. Ha például esélyes, hogy mindjárt rettenetesen berúgunk, esetleg felszállunk a világ leggyorsabb hullámvasútjára, mindenképpen érdemesebb valami olcsót felvenni.

 

 

 Amikor Bohus úr, a Sportgéza főszerkesztője megindult felém a munkatársak jellegzetes napszemüveg-mutató járásával, már néztem is érdeklődve, mi lesz ez. Aha, Carrera, mondtam három méternél, és kezdtem elveszteni az érdeklődésemet, mert mint tudjuk, Kínából manapság özönlik a kamu Carrera. Két méternél mégis felugrott a szemöldököm: ohó, összehajtható! 

Ez már így érdekes, hiszen kíváncsi voltam, a kínai hamisítók, akik a legfosabb csavarokkal képesek rögzíteni egy egyszerűbb szemüvegszárat is, milyen műszaki színvonalon tudnak előállítani egy kicsit bonyolultabb dolgot. De ezt persze nem ők állították elő: mire egy méretes közelbe ért a termék, már ki is szaladt a számon, hogy a mindenit, ennyire jó hamisítványt még nem láttam, barátom, ez teljesen homológ minőség. Na igen, mert ez valódi. Optikus szakértelem nem szükséges: kellemes kézbe venni, úgy nyílnak-csukódnak a szárai, mint egy rendes terméknek, nincsenek béna zsanérok, csavarok, esetlen matricák.

 

Gondolom egyébként, hogy a legtöbb gyártó, a Luxutticától (Ray-Ban, Persol, Oakley, stb.) a Maui Jimig nem véletlenül nem gyártat Kínában. A márkás napszemüvegen így is elég szép árrés van, és így ellenőrizni tudják a gyártási technológiát. Műanyag Oakleykat még elfröccsöntgetnek, de a legtöbb hamis napszemüvegről tényleg messziről üvölt, hogy nem eredeti, olasz áru. Főleg ha a hülye távol-keleti hamisító rá is írja a Ray-Banre, hogy MADE IN USA.

 

Hamis Carrerát a Tescóból

Gucci villanyóra a láthatáron

Hamis Chanel ralisoknak

Ez lenne Adidas és Gucci?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr434496677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anna_mari 2012.05.10. 11:52:50

"Hogyan ismerjük fel a nem hamis Carrerát?"
Kár, hogy pont erre nem kapunk választ a bejegyzésben, de mindenképpen hatásvadász, index címlapra tökéletes.

Winkler Róbert 2012.05.10. 12:05:31

@anna_mari: "kellemes kézbe venni, úgy nyílnak-csukódnak a szárai, mint egy rendes terméknek, nincsenek béna zsanérok, csavarok, esetlen matricák."

gyagyás 2012.05.10. 12:36:20

Ha hamis napszemüveg van rajtam akkor is kiszúrom 3 méterről a szembejövőn a másik hamis szemüveget vagy azt csak eredetiben vagyok képes megcsinálni?

kutga 2012.05.10. 15:46:00

"kellemes kézbe venni, úgy nyílnak-csukódnak a szárai, mint egy rendes terméknek, nincsenek béna zsanérok, csavarok, esetlen matricák."

Még jó hogy csupa szubjektív érvet hoztál fel. :)

ANTICK 2012.05.10. 21:17:27

én is valami pontosabb megmondásra számítottam. pl. haverom Ray Ban-jéről is ezeket elmondhatom, mégis az a sejtésem, h nem eredeti. Akkor most mi van? Egy jó minőségű hamisítvány==eredeti?
süti beállítások módosítása