napszemüveg

Hamis Chanel ralisoknak, ötezer

2012. március 23. - Winkler Róbert

Amikor megláttam Margó kolléganőn, csak az tűnt fel, mennyire hasonlít idei kedvencemre, a Prada Baroque-ra. Aztán kiderült, hogy bár koppintás, de nem a Pradáé, sőt, inkább a Prada gondolta tovább ezt a 2009-es Chanel napszemüveget. A Chanel 5018-asban nem csak a kacskaringós szár volt az érdekes, hanem a binárisan átmenetes lencse is. Úgy értem, egy ideig sötét, aztán ahol egy átmenetes lencse világosabb kezd lenni, ott egyszerre csak egy vonal mentén világos lesz. Ralisok fóliázzák így az autóikat, hogy ne vakítsa őket a szembe sütő nap, villanyrendőröket úgyse kell nézegetniük.

Napszemüvegben ugyanez nem lehet valami jó, Margó, a hamis napszemüvegek vad felhalmozója azt mondja, kifejezetten idegesítő, hogy minden fejmozdulatra éles vonalban változik a világos és sötét mező. De a formája miatt persze hordja, és reménykedik, hogy egyszer Pradából is lesz márkázatlan hamis, mert igazából neki is a Baroque tetszene.

Ez volna az igazi, a tükröződésben tán még maga a hamisító is felismerhető
 

Ugyanezt 65 dollárért megtaláljuk egy olyan aukciós portálon, ami eleve az eBay hamisítványának tűnik. Ott a szemüveg is már hamisítvány, nem koppintás - tudom, hogy ez nem jogi terminológia, de nálam koppintásként a márkajelzés nélküli utángyártás megy, hamisnak azt veszem, ami re rá is írják, hogy Chanel, meg hogy Made in Italy. És persze már a rettenetesen igénytelen fotón is látszik, hogy ennek köze sincs a Chanelhez, ha valaki az árból nem jött volna rá.

Egy mondat az értelmezhetetlenség határvidékéről
 

Nem mulasztottam el persze, hogy megkérdezzem Margót, hol vette és mennyiért. Képzeljék, van Budapesten egy bolt, ahol ötezerért árulnak ilyesmiket, márkázás nélküli hamisítványokat. A boltnak elég sok Facebook-rajongója is van, de én ehelyütt nem küldeném rájuk a NAV-ot.



Nicole Richie valószínűleg nem a kamu-Ebay-en vett kamu Chanelt

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr144332598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.Treeger 2012.03.23. 12:41:18

Vicces a hamis napszemcsi bolt.
Tavaly írtam a Vaterának, hogy nem zavarja őket, hogy kizárólag hamis terméket árulnak felhasználok?
Visszaírtak,hogy nem tudnak ellene mit tenni.
Érdemes felmenni és beírni kalsszikus brandeket, hihetetlen milyen cipők, szemüvegek, övek jönnek fel. Külön szórakoztató, a szöveg amit az eladók aláírnak.
Mai napig nem döntöttem el, hogy a vevők ezt ezt el is hiszik, vagy már őket sem érdekli.
Páran nagyon komolyan veszik, hogy ők "eredetit" árulnak, ha valakinek van ideje, érdemes feltenni nekik kérdéseket.:)))

gatsy 2012.03.23. 13:02:58

Hand polished china - kézzel polírozott porcelán :)

Ejoy 2012.03.23. 14:30:08

Ha akarod, akkor mutatok neked olyan hamis szemüveget, amin minden klappol. A jó hamisítványok egy fokkal sem hitványabbak, mint az igazinak mondottak (még a lencsében sem). Sok boltban az árukészlet fele "hamis" áru, amit te megveszel elégedetten, mint eredetit, csak az eladó éppen tízszeresét fogja rajta, mint a nem hamison, te meg tízszer többet fizettél érte elégedetten...

newnt55 2012.03.23. 14:48:36

olyan ez mint a replika karórák
Csóringer emberek villognak Omega, Rolex, Tag Heuer órákban.
Nekem a kezem rohadna le inkább.

cicamaca 2012.03.23. 14:48:46

Nyáv én szeretném tudni, hol van az a bolt, de FB-n csak webshopot találok... :|

mangalor 2012.03.23. 17:09:52

Szerintem szörnyű ez a feles lencse, ha eredeti, ha nem.
A hamisítványokat egyébként nem szeretem, minden árkategóriának megvannak a maga márkái, eredeti csúcsmodelljei, ennyit áldozzon be az ember, ha igényes akar lenni. Kevés cikibb dolog van, mint a hamisságát 100m-ről ordító LV retikül, és a lepattogzott "aranyozás" a Gucci G betűjéről a replika szárán.
@Mr.Treeger: engem kitiltottak a vatera fórumáról, amikor jelentettem egy eladót, aki égre-földre esküdözött nekem, hogy eredeti, sorszámozott Burberry kabátot árul. Nemhogy a gombok nem voltak nyomottak, de még a bélése sem volt B. kockás, csak bele volt varrva egy B. cimke. Én kábé 5 perc alatt leszedtem az összes jelet, ami alapján tudható, hogy miért nem eredeti a kabát, és amikor ezt leírtam, és még mindig azt válaszolták, hogy nem tudom bizonyítani, akkor kicsit élesebb hangot ütöttem meg (nem anyáztam), egyszerűen letiltottak, az eladó pedig kitörölte az összes kérdésemet, amiben számon kértem, hogy miért állít valótlan. A kabát elkelt 25e ft-ért. Ez volt az első és utolsó, hogy én ilyesmibe beleszóltam, nem éri meg. Van egy hallgatólagos megegyezés sztem a piac és az eladók közt, ennyi. Akinek egy kis esze van, tudja, hogy replika mind, akinek nincs, az kifizet egy rakás pénzt (még mindig csak a töredékét) egy hamisítványért.

Mr.Treeger 2012.03.23. 22:38:29

@mangalor:
ohh én nem hagytam annyiban. Felvettem a kapcsolatot a Vuittonnal is, megkaptál a levelezésemet is.
Én főleg Vuitton, Burberry és Gant márkák eladóival szoktam szórakozni.
A probléma különben az, ha valaki egy eladótól venn 5 db hamis terméket, majd bejelentené és a Vatera pedig bejelentés után kiszámlázná a közvetítői díjat orgazdaságot követne el.

gonzo 2012.03.26. 09:56:11

@Winkler Róbert: www.ioffer.com/c/Sunglasses-1010414
ezt is érdemes megnézned, ha még nem ismered. A távol keleti ebay...
Én egy star warsos adidas felsőt rendeltem, már a vámon van, kíváncsi leszek.
süti beállítások módosítása