napszemüveg

Őrjárat a China Martban

2012. május 15. - Winkler Róbert


Kicit Felláli, de ez még csak a 800 forintos kategória 

Az Ázsia Center mellett működő China Martban volt valami megbeszélni valóm. Az irodák a felső szinten vannak, de természetesen lent is jártam egy kört, hátha veszek egy élethű Glock-utánzat airsoft pisztolyt, amivel húsz méterre is egészen pontos célzott lövéseket lehet leadni. Végül azonban bekeveredtem néhány optikába.

  

Nem tévedés, igen: optikába. Engem is meglepett, persze nem úgy, mint amikor a főutcán szembe jön egy mamut, hogy az emberben azonnal megáll az ütő, csak úgy szépen, fokozatosan. A China Mart ugye az Ázsia Centerhez képest belül kicsit plázásabb. A szemüvegboltok meg aztán végképp nem olyanok, mint a zsibvásárosabb szomszédnál, igaz, miközben az egyik optikában fotóztam a szemüvegeket, az eladó srác minden különösebb felhajtás nélkül elkezdte pumpálni a bringáját a pultban. Ilyen egy Optic Worldben azért nem fordulhatna elő, igaz, engem aztán végképp nem zavarna.

 

A kínaiak alapban nem arab számokat használnak, úgyhogy előfordulhat, hogy ezt benézték.

 

 
Ebben a Carrera-koppintásban nem igazán sikerült középen a kerethez passzítani a lencsét, de mindjárt mutatok olyanokat is, amik tényleg jók.
 
 Ez például már majdnem hibátlan. Létezik Joop vagy Boss modellként is ilyesmi.
 
 
 
Igaz, azoknak nincs ilyen fura kereszt a szárukon. Szóval nem mondom, hogy már tökéletes, de elég közel van hozzá. Főleg háromezerért.
 
 
Ezen is vitatkozhatnánk, hogy bátor-é a ló, avagy vak, de egy nagy divatháztól szerintem sokan benyalnánk ezt a pirosat ezzel a pinkkel. Az ezüst bigyó a száron szerintem is sok, de összhatásában és minőségében ez már bőven nem a gagyi.
 
 
 
Fadeina? Én se hallottam még róla, de simán el tudom képzelni, hogy a Dolce&Gabbana innen vette az ihletet a 2012-es Lace Collection-höz. Stefano Dolce nyilatkozta egyszer, hogy ő gyakran inspirálódik az utcán - simán el tudom képzelni, hogy valahol látott egy ilyet, kicsit továbbgondolta, és megcsinálta szépben, igényesben és persze jó drágában. Aztán persze az is lehet, hogy a kínaiak nyúlták le gyorsan a 2012-es D@G kollekciót, csak ahhoz ez nem elég egyértelmű koppintás, és az elmélet sem olyan vadregényes, mint azt elképzelni, hogy Dolce a nóném kínaitól lop.
 
 
 
Vannak egészen civilizált optikai szemüvegek is, nevetséges árakon.
 
 
 

 
És furcsa módon árulnak munkavédelmi szemüvegeket is, amit optikában még ugyancsak nem láttam.
 
 
Ez is egy Dolce@Gabbana Lace Collection-szerűség
 
 

 Akadnak polarizált sportszemüvegek, a háromezres árszinthez képest egész jók, láttam én már ilyet két-háromszor ennyiért is.

Egy hülyeség, méltányos áron.

Kevés jobb szórakozás van, mint hülye szemüvegeket próbálni.

A jövő partiszemcsije. Hogy nyuszi vagyok, és nem merem felpróbálni? Hát tessék!

A képen elrejtettük a közeljövő őrületét. Hogy mi volna az?

Hát ez! De ki találja ki, hogy mi ez?

Igen, ön nyert! Ez egy szemüvegszár-védő huzat, vagy mi az ördög. Nyereménye egy pár szemüvegszárvédő, melyet a Napszemüveg Blog szerkesztőségében vehet át.

Fájdalmas is a búcsú ennyi remek termék után. A következő posztban bemutatjuk azt a márkát, amit a kínaiak Brazíliában már bevezettek. Az is háromezer forint körül jár, és olyan jól bírja a makrófotózást, mint ez a darab itt. Tartsanak akkor is velünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://napszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr224502618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evee 2012.05.15. 08:25:46

a zoldet akarom! :)

*azta* 2012.05.15. 11:05:08

ezek mind műanyaglencsések? gondolom azok...

Szűcslaci 2012.05.15. 11:42:20

pediglen a kínaiak alapból arab számokat használnak.

Geronim0 2012.05.15. 11:55:24

Engem viszont az az airsoft pisztoly érdekelne

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2012.05.15. 12:02:43

De legalább nem áll hegyekben a hamis Ray Ban és társai. Vagy az a szomszéd épület?

Macskond 2012.05.15. 13:45:37

Kacc áés éencsét is gyártanak bele?
Egy jó fajta dioptriás napszemcsi engem is érdekelne, _nem_aranyárban.
A nagy dárga keretek sem kerülnek amúgy több ennél, csak több rajtuk a markecing költség, meg a haszonkulcs.

Plumper 2012.05.15. 15:04:46

a márkás cuccok ugyanezek a márkaboltokban, plusz egy nullával a végükön.

kilgortrout 2012.05.15. 15:56:10

Háááááát....nem tudom. Szerintem ha valamivel óvatosnak kell lenni, az a szemüveg, napszemüveg. Persze, ugyanaz a műanyag keret miért is lenne tízszeres áron, de nem a keret a lényeg, hanem a lencse. Egy sima színes műanyag többet árt, mintha "puszta szemmel" bámulnánk a napba.
Akkor már elmegyek a Decathlonba, és 5-6 ezerért már kapok olyan szemüveget, amiben meg merek bízni.

Zsírfeka 2012.05.16. 06:33:15

@kilgortrout: ezt csak egy alapvető uv mérés után jelentsd ki, lehet hogy meglepő lesz az eredmény :)
inkább a nagyobb probléma a visszatükröződő UV, amely a hátsó felületről tükröződik vissza
elég jelentős probléma, és eddig csaka z UV áteresztéssel foglalkoztunk
www.espf.com oldalon vannak bővebb infók

-machine- 2012.07.27. 17:43:08

Az sztem FadeInR akar lenni fadeina helyett! fade in (még értelmes is)
süti beállítások módosítása