napszemüveg

Heló, Google, kitől jön a Glass?

2014. január 09. - Winkler Róbert

Magára fikarcnyit is adó megmondóember már legalább kétszer megmondta, hogy a Google Glass mennyire zseniális, és mekkora siker lesz, illetve hogy mekkora baromság, és rég látott a világ akkora bukást, amilyenben a terméknek része lesz. Szerencsés esetben mindkettőt megmondta már,…

Tovább

Dolce&Gabbana 2013. tél

Optikákban járva orbitális kedvezményeket látni a napszemüvegpultokon. Ez nem feltétlenül annak szól, hogy legalább egy hete, hogy napi néhány órára sincs szükségünk napszemüvegre - télen mindig ez megy, érdemes is körülnézni. A következő kollekció viszont sajnos ilyen nem…

Tovább

Emberszabású Armani?!

Az Armani napszemüveg-részlegét természetesen rég kiadták gebinbe, a napszemüvegeket kevés divatcég csinálja maga. Az Emporio Armani eredetileg a Luxotticáé volt, aztán némi ajtócsapkodás után Giorgio átvitte a konkurens olasz napszemüveg-konszernhez, a leginkább a Carreráról…

Tovább

Red Bull maradjon a Forma 1-nél?

RBR 132 Mi a Red Bull lényege cégfilozófiai szempontból? Sok minden. A Red Bull egyfelől prémiumtermék - mármint elméletben, hiszen a cég ugyanazt a gumibogyószörpöt értékesíti négyszeres áron, amit mindenki más. Másfelől a Red Bull egy globális buli, és ha valaki megveszi a…

Tovább

Rózsák, csipke és rácsok - Dolce&Gabbana 2013, félidő

Domenico Dolce és Stefano Gabbana mostanság többet szerepel a sajtóban euromilliós adócsalási ügyükkel és a letöltendő börtönbüntetéssel, amit első fokon kaptak. Ha rosszmájúak vagyunk, eszünkbe juthat a kérdés, hogy a csipke, a párduc és a rózsák után mi lesz a…

Tovább

Ray-Ban: erős frissítés nyárra

A Ray-Ban mindig bátran nyúl a legendáihoz, mert a szokásos klasszikusok mellett a klasszikusok különleges kiadásai viszik az eladásokat. Idén a matt keret mellett a halvány, színes, polarizált lencse lesz a sláger az Aviatorok, Wayfarerek, és a fenti képen is látható Clubmasterek…

Tovább
süti beállítások módosítása