napszemüveg

Fazonverseny Firenzében

2012. január 27. - Winkler Róbert

Régen néztem már a GQ honlapjának street fashion-rovatát Tommy Ton előadásában, pedig érdemes. A stílusérzékeny fotoriporter ezúttal egy firenzei divatvásáron fotózta végig az érdekesebb résztvevőket, akik 70%-ban ugyanazok, mint bármely más nagyvárosban megrendezett divathéten.

 

A képek hangulata alapján a helyszín lehetne a 2012-es budapesti Gay Games válogatóversenye, de fogjuk fel inkább előremutató autókiállításként, ahol extrém tanulmányautókon tünedeznek fel a közeljövő formai megoldásai.

Egyre kevesebb a Wayfarer, tartja magát az Aviator, legalábbis mint fazon, és nagyon feljött a Persol. A világért sem szeretnék a rögeszméimhez trandeket passzítani, de mintha erősödne a téglalap is. Sok tehát a Persol, aminek örülök, amíg egyszer csak túl sok nem lesz, és mintha divatberkekben stílusos dolognak tartanák a dohányzást, hiszen különben minek csinálnák? Az alábbiakban pedig kigyűjtögettem Tommy Ton napszemüveg-vonatkozású fotóit, de persze az elképesztően öltözködő emberek miatt érdemes végigkattogtatni az eredeti galéria 90 képét is.  

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr193772472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csabeee 2012.01.27. 11:18:01

Azért én még maradok az "eBayrőlolcsóbbanTagHeuert" projektnél.

Csabeee 2012.01.27. 12:02:52

Azért kíváncsi lennék, hogy a "sportosabb" márkákról vajon mi a véleményed Winkli? Vagy az olyan submárkákról, mint pl. a Julbo.
Én spec imádom. Az egyiket ellopták, azt imádtam a legjobban, egy mozdulattal cserélhető volt a lencséje (meg gyártanak hozzá dioptriás lencsét is, természetesen az eredeti keret árának 3*-osáért...)

Mr.Treeger 2012.01.27. 12:21:52

Újra csak az olaszországi útjaimmal kell kezdenem, de tényleg minden elegánsabb férfi Persolt hord, és mikor látták, hogy rajtam is az van, máris érezni lehetett az egy klubba tartozást.

Nme vagyok fémkeret hívő, de az fémkeretes Persol már egy picit elcsábított. Az egyik kék zakós tisztára Sean Penn. Az virágmintás sál pedig nagyon kellene.

A Wayfarer halott. Persze egyszer újra feltámad.

Winkler Róbert 2012.01.27. 12:52:41

@Csabeee: Még nem láttam élőben, de biztos jó. Az a baj a sportos szemüvegekkel, hogy nagyon egyformák, nekem legalábbis.

FOXMULDER 2012.01.27. 14:51:16

@Mr.Treeger: NAGYMAMÁMHOZ JÁR JÓSOLNI MEG JÖVENDÖLNI EGY VAJÁKOS CIGÁNYASSZONY, LEGUTOLJÁRA PONT ILYEN VIRÁGMINTÁS SÁL VOLT RAJTA. :)

JÓT NEVETTEM AMÚGY AZ EREDETI KÉPSOR AZTHISZEM 74.KÉPÉN, BOKA FELETT VÉGET ÉRŐ KOCKÁS NADRÁG, SZIGORÚAN UGYANAZ A KOCKÁSMINTÁS TORNAZSÁK SZERŰ INKÁBB PIACI BEVÁSÁRLÁSRA HASZNÁLATOS SZÜTYELLŐ.

HA EGY HAPSIN ILYET LÁTNÉK SÍRNÉK A RÖHÖGÉSTŐL, DE BIZTOSAN AZ ILYEN ISZONYATOSAN DURVA DIVATDIKTÁTOROKNAK EZ TETSZHET IS AKÁR, DE AZ ÉN VÉLEMÉNYEM, HOGY FUJ DE SZAR.

pamparampam 2012.01.27. 15:40:21

Hát gyerekek, nem nagyon értitek, hogy mi a stílus.
Magyar nyomor. Vagy proliluxus. Az megy.
Ezeknek az alakoknak a döntő többsége nagyon rendben van.

djsanyi · http://borbanavigasz.blog.hu/ 2012.01.27. 15:41:30

nekem a címlapon a háttérben lévő tűzoltókról(?) a Brian élete jutott eszembe:
- Százados! Miélt löhögnek ezek ennyile?
- Ez csak valami zsidó vicc uram.
- Nem lajtam löhögnek?
- Dehogy uram!

sunblind 2012.01.27. 18:14:36

Nnah. Mábocsánat a csendesen partvonalról rajongó monsterdogba penészedett nehézkes otrombaságomért, de a virágossálas fazonon az milyen szemüveg az?

Mr.Treeger 2012.01.27. 20:43:15

@FOXMULDER:
Kedves Mulder!

Mint sznob azért szeretem ezt a blogot, mert a legtöbb troll még nem talált ide, és az eltérő ízlésbeli különbségeket is kellő tisztelettel kommunikáljuk a másik fél felé.

A sál szép, és van hasonlóan rövid és szűk nadrágom és hasonló mintás zoknim is. Mert a sál mellett imádom a mintás zoknikat.

Mr.Treeger 2012.01.27. 20:44:47

@sunblind:
én már keresem, de azért örülnék ha valaki gyorsabb lenne

Mellesleg az feltűnt valakinek, hogy a kétsoros zakó szép lassan visszatér?

3ndRush 2012.01.27. 21:33:51

Nah, nekem ezek bejönnek, szemüvegek is, minden..DE :) az a bajom, hogy a fele nem tudom, h miért extra. Továbbmegyek, bármelyik sarkon a h&m-ben ott van. A sál + ezek jók szerintem, de ezeken kívül nem érzem benne, hogy hanyag elegancia, inkább unalom. De kinek mi ugye...

Mr.Treeger 2012.01.27. 21:50:14

@3ndRush:
nézd meg jobban a zakók esését. Egy jó zakónál nem a márkát, hanem az anyagot vesszük, a legtöbb ettől extra. Egy H&M 9.900,- Ft-os zakó sokkal merevebben áll, nincs benne könnyedség, és akkor már oda is a hanyag elegancia.

JohnShaft 2012.01.29. 21:49:41

@sunblind:

Prada 54IS, a színe szerintem 5AK6S1

JohnShaft 2012.01.30. 20:38:35

@Mr.Treeger:

ha már a ruháknál és a legfrissebb trendnél tartunk hozzáteszem, hogy ez a modell már kb 3 éves, igaz teljesen klasszikus és örök darab :)

JohnShaft 2012.01.30. 21:58:58

@Mr.Treeger:
Persol az örök és sosem fog kimenni a divatból az tuti! letisztult, egyszerű, semmi flanc ;)

ez a fa érdekes, napszemcsit még nem láttam fából, de optikait már többet.

Chanel is van ébenfa berakásos, meg Prada optikaiban is van de az is csak berakásos, nem 100% fa.

mangalor 2012.02.01. 10:22:35

Imádom, hogy minden pasas stílusos, jólöltözött (látszik, hogy nem a H&M-ből öltöztek:)), amihez a napszemüveg valóban kiegészítő, és nem uralja az öltözéket, csak mintegy kompletté teszi. Sajnálatos módon, valszeg egyiküknél sem rúghatnék labdába, de azért jó rajtuk legeltetni a szemem.
Virágos sálat én is akarom!:9

Mr.Treeger 2012.02.01. 12:02:39

@mangalor:
na az ilyen komment tetszik
az a sál remek.

pitybull 2012.02.01. 12:59:12

A stílus nem rossz ám, jó pár darab tetszik. Én most rendeltem meg a kicsikémet, hátra is dőlök gyorsan... :)
www.opticabassol.com/glasses/ulleresgraduades/vinylize-holly-sun_vinylizehollysun_502

FOXMULDER 2012.02.03. 22:14:35

@Mr.Treeger:
1. nem mondtam, hogy nem szép a sál
2. a zokniról végképp nem esett szó részemről :)
nem trollságnak szántam.

kzolika 2012.02.04. 10:46:36

Hát, lehet, hogy én vagyok a nagyon vidéki értékrenddel megáldott, de ezek kinézetre sütnek, mint a kályha.
Másrészt, ha bemegyek egy H&M, Bershka, Pull&Bear helyre, ma már megkérdezem, hogy jó oldalon nézelődöm-e, annyira nem tudom megkülönböztetni, melyik a női, melyik a férfi rész. Illetve folyamatosan az motoszkál a fejemben, hogy csak melegeknek gyártanak cuccokat. Tetézve azzal, hogy ugyan nem drágák, de egy szezonnál többet nem is bírnak. Szóval nem járok ilyen helyekre, mert minden szempontból frusztrál.

8001A 2012.02.11. 20:46:17

@pamparampam: Ezeknek az alakoknak a többsége felfedezte a feminin oldalát.
www.southparkstudios.com/full-episodes/s07e08-south-park-is-gay
A kevesebb szerintem több.
süti beállítások módosítása