napszemüveg

American Apparel megvan?

2012. február 12. - Winkler Róbert

Azt írja a Glamour.com, hogy világszerte geometrikus vonalvezetésű napszemüvegeket látni a kifutókon. Ahogy most így körülnézek a nagyvilágban, úgy látom, én leszek az utolsó, aki vitába száll a Glamour.commal, hiszen a kifutók világának igen kevés figyelmet szentelek. Az már nekem magas is, meg sok is. Nem tagadom, Tommy Ton képgalériáit végigkattintgatom az aktuális pojácafesztről, de kifutót akkor látok, amikor a hátam közepét.

Az American Apparel viszont rémlik: van egy Bécsben is, a Mariahilferen. Egyszer vettem a fáradságot, hogy utánanézzek, mi az ördög ez, mert ahogy láttam, elsősorban női cuccaik vannak, és viszonylag disztingvált megjelenésű hölgyek szoktak odabent parndorfi zsákmánylázzal túrni. A ruháik pedig nekem jellegtelennek, vagy legalábbis visszafogottnak és egyszerűnek tűntek, és annyira márkázatlanok, hogy az már feltűnő. Tehát nekem első blikkre olyan volt az American Apparel, mint a bivalybasznádi kínai bolt, csak minden nagyon jó minőségű, és nincsenek a pólókon strasszok és debil grafikák.

 

Most pedig elém sodort az internet néhány American Apparel napszemüveget. Az eredetit, amibe belebotlottam, most már az istennek sem találom, de azért így is van elég anyag. Nálunk az American Apparelnek nem nagyon van kultúrája, vagy legalábbis nem látszik, hiszen branding nincs a cuccokon, és mivel Magyarországon nincs boltjuk, nem látjuk, kik shoppingolnak odabent. Az angolszász folklórban azért elsősorban a hipsztereket sorolják az AA-törzsközönségbe. 

20-30 dollárok! Ennyiért nyilván nem acetát lesz a keret, de azt mondom, 30 dollárért nyugodtan lehet plasztik. A vállalatról a lelkiismeretes újságolvasóknak még a cégalapító, Dov Charney szexuális zaklatás-botrányai is beugorhatnak. Azt javaslom tehát, hogy ha valaki Bécsben, vagy egyéb, American Apparel-boltot tartalmazó helyen jár, nézzen már rá a napszemüvegeikre, és az eredményt posztolja a Napszemüveg Blog Facebook-oldalán

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr614098522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2012.02.14. 12:33:56

Az American Apparelnek a kampányairól: saját boltjaik eladóit használják a fotókhoz, többnyire lenge öltözetben, ami azt jelenti, hogy igen, néha egy-egy mell és fanszőr is kivillan. Ezzel azt sugallják, bárki lehet szex-állat, és mint tudjuk, sex sells.

Egy nagyon régi posztunk, Woody Allennel:
hestyle.blog.hu/2009/06/02/nalunk_miert_nincs_american_apparel

Jelentek, ha az üzletükben járok, előreláthatólag tavasszal.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2012.02.14. 12:34:53

jav. Az American Apparel kampányairól

Winkler Róbert 2012.02.14. 14:21:08

@HorvathL: Előre is köszönöm, de legközelebb légy szíves, szólj, hogy a linken Woody Allen fecske szabású alsógatyában látható széles terpeszülésben.

gonzo 2012.02.14. 14:45:05

a harmadik képen a srácon lévő szemüvegben van valami 70esévek-olaszamerikai-vénmaffiafőnök stílus. De nem rossz.

damogran_ 2012.02.14. 16:18:22

én voltam Angliában American Apparelben. az üzlet sztem leginkább egy régi Skála és egy kínai piac szerelemgyerekének tűnik. borzalmas áru, és ehhez mérten nem is olcsó: nem tudom ki a fene vásárol ott.

Winkler Róbert 2012.02.14. 16:36:02

@damogran_: Tényleg olyan, pont azért nézegettem meg néhány darabot közelről, hogy mire fel a nagy felhajtás ezeken az árakon. És úgy már átjön, hogy ezek nem gyenge minőségű cuccok, csak nekem a férfirészleg túl buzoid-belvárosi-ügynökségi, a női meg nyanyás.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.02.14. 22:23:57

Szornyen neznek ki ezek a napszemuvegek.
Mintha beszivott bolcseszek terveztek volna beszivott bolcseszeknek.

sashlee 2012.02.14. 22:29:17

nagyon off lesz amit most írok, de csak most találtam rá a blogra és gondoltam ti lehet meg tudjátok mondani nekem a megoldást.

Van egy márka, amit több emberen láttam még a nagy jueszendéjben, de nem tudom a nevét. Csak azt, hogy a szárában mintha egy tőr lenne a jel. (nekem annak tűnik)

A Chuck nevű sorozatban ilyen napgép volt az Intersect.
Íme egy link róla:
www.youtube.com/watch?v=ok5Xacz7qlE
A videón 0:29-nél látszik oldalról amit magyaráztam.

Befejeztem.
Előre is kösz!

sashlee 2012.02.14. 22:48:29

megnéztem az előző postokat. Tom Cruise és a Persol. köszi!

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2012.02.15. 14:23:59

@Winkler Róbert: Legközelebb szólok, ha valami ilyen sokkoló tartalmat rejt a link, promise!

Ez annyira nem sokkoló, itt egy archívumot találtok a kampányfotókból, ha érdekel, vessetek rá egy pillantást:
www.americanapparel.net/presscenter/ads/index.aspx
süti beállítások módosítása