napszemüveg

Tommy Hilfiger - 2016.

2016. április 25. - Winkler Róbert

Bármennyire hangozzék osztráknak, Tommy Hilfiger valójában amerikai; a 65 éves dizájner New York államban született, és a tervezői szakma szempontjából legalább ilyen érdekes, hogy egy nő a felesége. Húsz évesen nyitotta első ruházati boltját két barátjával szülővárosában, a New York állambeli…

Tovább

TAG Heuer - 2016.

A TAG Heuer napszemüveg-üzletága nem tekinthető tradicionális márkának, hiszen alig tizenéves. A rövid időt viszont jól használták ki, és a jó minőség mellett az árazással is hatékonyan szólították meg az órákért milliókat kiadni hajlandó közönséget. Nem ritka a háromszázezer körüli ár, de a…

Tovább

Maui Jim - 2016.

1999-ben került be a Maui Jim a Forbes Magazine 100 tárgy, ami az utolsó centig megéri a pénzét-listájába. Azóta rétegmárkából globális branddé vált, túlélt néhány ellenséges felvásárlási kísérletet, leszerződtette a Matrix trilógia napszemüvegtervezőjét, de kollekció szempontjából a 2016-os tűnik a…

Tovább

Dolce Gabbana 2015-16 tél

  Alaposan nézzék meg: ezek a szörnyű Wayfarer-korszak utolsó követei. Ez az egyik: vannak még ilyen cicás Wayfarer-félék, meg persze tévéformájúak is. Újdonság, hogy Magyarországon is kaphatóak lettek a D@G gyerek-napszemüvegei, melyek néha ugyanolyanok, mint a felnőtt modellek, csak kicsik, de…

Tovább

Versace 2015-16 ősz-tél

MOD 2164 Donatella Versace egész életében erre a pillanatra várt, írja a Vogue, bár nyilván a szerző, Tim Blanks is tisztában van vele, hogy Donatella nem pont arról ábrándozott, hogy egyszer majd betölti a 60-at, és a plasztikai műtétei is úgy sikerülnek, hogy a sebészek egy-egy konferencián…

Tovább

Győr-Sopron, vagy Érd a magyar luxusnapszemüveg-központ?

DG4275H, díszdobozával A Dolce ősidők óta nyomja ezt a művirágos, marcipános-sírköves stílust, és szívesen mondanám, hogy most értek vele a csúcsra, de igazából oda már évekkel ezelőtt felértek, és gyakorlatilag ott táboroznak. És biztos nem azért csinálják, mert ez…

Tovább

A kutya szájából - Ray-Ban 2015/2

Az olaszok időről időre feltalálnak valami olyasmi, ahol az a lényeg, hogy a terméket, mondjuk az új farmert habkő-darabokkal berakjuk a mosógépbe, és lesz belőle valami, ami kicsit úgy néz ki, mintha már használt lenne, de persze használat a büdös életben nem okos ilyesfajta…

Tovább
süti beállítások módosítása