napszemüveg

Vogue, ezúttal végre nőknek

2012. január 18. - Winkler Róbert

A férfiaknak szánt Vogue napszemüvegeket továbbra sem értem. Ez számomra olyan márkakiterjesztés, aminél jogosnak érezném a kérdést: mi jöhet még? Napszemüveg kecskéknek? De végre én is lazíthatok, mert megjött az új kollekció a rendeltetésszerű Vogue-felhasználóknak: nőknek.
 

 

 

Itt van rögtön az egyszerre elegáns, fiatalos és szép VO 2683SB. A három jelzőből speciel a fiataloson van a hangsúly, de mi más is lehetne a célja a Luxottica egyik belépőmárkájának, mint beléptetni a fiatal fogyasztókat, aztán lassan tovaterelni őket a Ray-Ban felé?

 

A VO 2664S elsőre nem tűnik olyan megveszekedetten fiatalosnak, de valószínűleg csak azért nem, mert akik a korai 70-es években ilyet hordtak, ma már nem feltétlenül nagyon fiatalosak.

 


 

 A VO 2665S hasonlóan kerek,a színtelen keret tetszik is, de nekem ez a fémes elágazás, a szegecsek és kristályok így együtt már kicsit sok.

 

 
Barna kerettel talán még jobb, de nekem úgy is sok az arany és a pityke.

 

 

A 2675S már kezd cicásodni, ráadásul a keret anyaga magában cirmos, igaz, csak a szár belsejét vették komolyabban tigrisre. De legalább megállapíthatjuk, hogy egy belépőmárkához már járnak az apróbb finomságok.

 

VO 2729S - szépen megy át a 60-as évek a 70-esek stílusába, és a nagyon cicás fazon valami szolidabban Wayfarer-szerűségbe. Jó ez a nagyon minimál, homogén szürkéslila.

 

A 3769 SB ezzel a furcsa, eloxált színű kerettel nekem már kicsit sok. De a következőhöz képest, mert azt már tényleg nem nagyon értem.


 

Ugye? Ez most akkor micsoda? Oké, napszemüveg, a cikkszáma pedig VO3787SB, fél fémkerettel, de mik azok a kinövések a keret és a szár találkozásánál? 

Igen, ezek. Zászlótartó? November 7-én az egyikbe betűzünk egy magyart, a másikba egy szovjetet? És a végére maradt még egy csüggesztő modell, ez a lila furcsaság a borzalmas arany rátéttel, ami még Donatella Versacénél is kivágná a biztosítékot. A cikkszámát szellemi önvédelemből elfelejtettem.

 

 


 A 2677S ellenben nagy kedvencem. Kicsit emlékeztet a Ray-Ban 4167-re (rendes neve Emma). Na jó, nem is kicsit, hanem mintha konkrétan az volna. Viszont ez a belépő márkák nagy előnye, hogy jó minőséget kapunk a fő brand árának kétharmadáért. És nem fizetünk feleslegesen egy Ray-Ban feliratért, ha annak a tízezer forintnak esetleg jobb helye lenne valahol másutt.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr183543056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FOXMULDER 2012.01.18. 21:51:30

NA, ÉN AZT A CSÜGGESZTŐ LILÁT ARANY RÁTÉTTEL EL IS HORDANÁM.
PÁVA.

Mr.Treeger 2012.01.18. 21:58:42

erősen 70-es évek, de van benne pár jó darab. Versace-nél jobbak.

Más: Bp- en hol lehet Persol optikai keretet kapni. Már 5 optikában voltam de mindenki széttárta a kezét,szemüveg meg kellene.2996 vagy 2975-ös.

JohnShaft 2012.01.19. 20:02:45

@Mr.Treeger: Leginkább Optic World üzleteket érdemes nézni, ami esélyes: Aréna, Allé, Soroksári Auchan, Köki, Mammut, Westend. Ha esetleg jársz Keszthelyen, akkor Fehérvári optika. Ha nekik nincs épp ezek közül egyik sem, akkor meg tudják rendelni.

JohnShaft 2012.01.19. 20:07:21

@Winkler Róbert: a képek nagyon jók lettek de én már a Prada Linea Rossa-t várom ;)

Edd China 2012.01.20. 03:11:09

Héj Robi!

A Porsche Design P8445 szemüvegről nincs tapasztalatod/nem írtál/fogsz írni?
Esetleg nem tudod, hogy hol lehet ilyet kapni itthon, ahol fel is lehet próbálni?

Ha internetről rendelném melyik oldal megbízható, honnan tudhatom, hogy nem hamisítvány? Itt van pl. két oldal, a második bizonyára hamisítvány, de az első?
www.go-optic.com/store/sunglasses/details.asp?id=14134

sunglassesandframe.com/PORSCHE_P8445_135BROWN-BROWN

Te honnan rendeled őket?
Köszi előre is!

Mr.Treeger 2012.01.22. 19:42:38

@JohnShaft:
Köszi
Mammutban már voltam, ott nem tudtak segíteni, de az Arénában nagyon segítőkészek voltak, és rendelnek egy 75-ös feketét.

És persze a fejemre vettem egy Oliver Peoples Gregory Peck-et.

JohnShaft 2012.01.22. 21:04:41

@Mr.Treeger: nincs mit! ;) amúgy olvasom minden cikkben a hozzászólásaid, megkérdezhetem honnan a "nagy szerelem" a szemüvegekkel? esetleg munkával kapcsolatos? elképzelhető, hogy már találkoztunk? :D

nekem Oliver Peoples nagyon minimal design márkajelzés tekintetében, bár tudom ez a trend manapság.

Mr.Treeger 2012.01.22. 23:24:36

@JohnShaft:
semmi csak mánia, mint a cipő meg az öv.
1985-ebn kaptam egy Ray Ban-t Kanadából, és onnantól kezdve csak jó szemüvegem volt. Pedig csak 12 voltam.
Sok brandet kipróbáltam, de ma Persol hívő vagyok (649-es).(bár most egy Carrera azért meglágyította szívemet)
Ráadásul minden szemüveg passzol ezért általában próba nélkül katalógusból rendelek.

Máskülönben sznob trendbuzi vagyok...

JohnShaft 2012.01.23. 17:07:11

Persol tényleg jó, nekem is tetszenek, de nekem a Prada Linea Rossa a nagy kedvencem!

Mr.Treeger 2012.01.23. 19:44:21

@JohnShaft:
Napszemüveg Top 5.
Persol
Cuttler and Gross
Oliver Peoples
Barton Perreira
Ray Ban

a Carrera csak azért nem, mert ő tulajdonképpen egy szemüveget gyárt 100 fajta verzióban.

JohnShaft 2012.01.24. 18:11:45

@Mr.Treeger:
Cuttler and Gross nekem túlságosan retro..
Viszont Barton Perreira tetszik, méghozzá a következő modellek (többnyire fém): seagrave, pachuco, five star, altair, breed love

jah Carrera egy és ugyanaz a forma csak más színben/stílusban/anyagban.

Randolph?

Mr.Treeger 2012.01.24. 20:27:03

@JohnShaft:
én pont a fémkeretekkel állok hadilábon, vagy nem elég karakteresek, vagy Aviatorok:))

www.klasik.org/sunglasses/m60/p1/onclicks/k5773.html
süti beállítások módosítása